منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • تغییر توصیه گوگل برای حذف کلمات کلیدی اضافی: آنچه باید بدانید

تغییر توصیه گوگل برای حذف کلمات کلیدی اضافی: آنچه باید بدانید

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
تغییر توصیه گوگل برای حذف کلمات کلیدی اضافی: آنچه باید بدانید

در حالی که ما همیشه به شما توصیه کرده‌ایم که توصیه‌های Google Ads را با احتیاط انجام دهید، اما از زمانی که توصیه‌های اجرای خودکار در سال 2021 افزایش یافت و اکنون کمی بیشتر از این پیش می‌رویم، این کار را با احتیاط بیشتری انجام داده‌ایم. به دنبال به‌روزرسانی جدیدی که گوگل هفته گذشته اعلام کرد:

از 19 ژانویه، نحوه عملکرد توصیه “حذف کلمات کلیدی اضافی” در حال تغییر است و برای انواع مختلف مطابقت کار می کند. این به روز رسانی باعث سردرگمی و ناامیدی قابل درک در بین تبلیغ کنندگان شد و عواقبی دارد. پس برای یادگیری به ادامه مطلب مراجعه کنید:

  • آنچه در این توصیه تغییر می کند
  • آیا این روی حساب شما تأثیر می گذارد؟
  • چرا جامعه PPC را ناراحت کرد؟
  • کاری که باید انجام دهید

زمینه، شفاف سازی و مسیر عملی که برای کنترل کمپین های خود نیاز دارید!

TL; DR

این پیام اساساً به سه نکته کلیدی تقسیم می شود:

  • از 19 ژانویه، توصیه «حذف کلیدواژه‌های اضافی» تغییر می‌کند به طوری که «کلمات کلیدی اضافی» نه تنها کلیدواژه‌هایی با کلیدواژه‌های عملکرد بهتر از همان نوع تطابق، بلکه کلیدواژه‌هایی با انواع تطابق گسترده‌تر در همان گروه تبلیغاتی خواهند بود.
  • اگر در حال حاضر برای درخواست خودکار برای این ارجاع خاص انتخاب شده اید و نمی خواهید Google به طور خودکار کلمات کلیدی اضافی را طبق این تعریف جدید در 19 ژانویه حذف کند (یا مطمئن نیستید)، پس باید از درخواست خودکار برای این ارجاع انصراف دهید. اکنون.

توصیه برای حذف کلمات کلیدی اضافی از تبلیغات گوگل

  • این تغییر به پیش‌بینی‌های بسیاری از تبلیغ‌کنندگان در مورد آینده‌ای بی‌نظیر کمک می‌کند، و روشی که گوگل آن را انجام داده است، نگرانی‌های بیشتری را در مورد قابل اعتماد بودن توصیه‌هایش ایجاد کرده است.

سردرگم؟ برای دریافت اسکوپ به ادامه مطلب بروید! راضی؟ در هر حال ادامه را بخوانید تا مطمئن شوید که کاملاً مطلع هستید!

زمینه: ارجاع ها در تبلیغات گوگل چگونه کار می کنند؟

Google Ads Recommendations یک ویژگی است که از داده‌های عملکرد، تنظیمات کمپین و روندهای Google برای ارائه توصیه‌هایی برای بهبود کمپین‌های شما (منتظر باشید…) استفاده می‌کند. با کلیک بر روی “توصیه ها” در گوشه سمت چپ بالای داشبورد می توانید به آنها دسترسی داشته باشید.

صفحه توصیفات تبلیغات گوگل

ده ها توصیه وجود دارد، لیست به طور مداوم در حال رشد است، و آنها به چندین نوع مختلف تقسیم می شوند:

  1. تبلیغات و دارایی ها
  2. کمپین های خودکار
  3. مناقصه و بودجه
  4. کلمات کلیدی و هدف گذاری
  5. تعمیرات
  6. اندازه گیری
  7. دیگران

گوگل هر یک از این موارد را در صفحه راهنمای توصیه های خود شرح می دهد. همانطور که می‌توانید تصور کنید، قابلیت اطمینان این توصیه‌ها بر اساس حساب و توصیه متفاوت است – در حالی که داده‌های Google و یادگیری ماشینی می‌تواند مؤثر باشد، در پایان روز، فرد از نکات و نکات هر حساب معین و در نهایت می‌داند که چه چیزی است. بهترین کار برای آن – به همین دلیل بهترین تمرین این است که آنها را با یک دانه نمک مصرف کنید.

توصیه های اجرایی خودکار چیست؟

اساساً سه راه برای مدیریت توصیه‌های Google وجود دارد:

به صورت دستی، به صورت عمده: برای اعمال همه توصیه‌ها برای یک دسته خاص، می‌توانید روی «اعمال همه» کلیک کنید.

نمونه ای از کارت ارجاع برای تبلیغات گوگل

به صورت دستی، جداگانه: اگر روی «مشاهده همه توصیه‌ها» برای یک دسته خاص کلیک کنید، می‌توانید هر یک از توصیه‌ها را ببینید و انتخاب کنید که آیا آن را اجرا کنید.

توصیه های تبلیغات گوگل - پنجره بازبینی دستی

بطور خودکار: این بدان معناست که گوگل به طور خودکار این پیشنهاد را اعمال خواهد کرد. البته، این فقط در مورد توصیه هایی اعمال می شود که می توانند به طور خودکار انجام شوند. می‌توانید توصیه‌هایی را که می‌خواهید در اجرای خودکار لحاظ شوند، سفارشی کنید. بسته به اندازه و پیچیدگی حساب، این ممکن است برای برخی از تبلیغ‌کنندگان منطقی باشد.

گزینه هایی برای اعمال خودکار توصیه های تبلیغات گوگل

کدام توصیه در حال تغییر است؟

این مقاله و به‌روزرسانی برای تبلیغ‌کنندگانی اعمال می‌شود که به‌طور خودکار برای توصیه حذف کلمات کلیدی اضافی (RRK) درخواست می‌کنند. این چیزی است که در صفحه توصیفات به نظر می رسد:

تبلیغات گوگل کارت توصیه کلمات کلیدی اضافی را حذف می کند

توضیح: با توصیه حذف کلمات کلیدی اضافی چه تغییری می کند؟

در 4 ژانویه، گوگل ایمیلی به تبلیغ کنندگانی که برای درخواست خودکار RRK ثبت نام کرده بودند ارسال کرد و گفت که رفتار این توصیه در 19 ژانویه تغییر خواهد کرد.

ایمیل می گوید:

توصیه «حذف کلیدواژه‌های اضافی» در حال حاضر کلمات کلیدی اضافی را در همان گروه تبلیغات، مقصد، استراتژی پیشنهاد قیمت و نوع مطابقت پیشنهاد می‌کند. از 19 ژانویه، این توصیه می تواند شامل کلمات کلیدی در انواع مختلف مطابقت باشد

این بدان معناست که «کلید واژه‌های زائد» به سادگی به کلیدواژه‌هایی اشاره می‌کردند که معادل کلمات کلیدی با عملکرد بهتر با همان نوع تطابق بودند، اما اکنون به کلمات کلیدی‌ای نیز اشاره می‌کنند که انواع تطابق گسترده‌تری دارند. به عبارت دیگر، اگر یک نسخه تطابق گسترده در همان گروه تبلیغاتی وجود داشته باشد، گوگل یک عبارت یا کلمه کلیدی تطابق دقیق «زائد» را حذف خواهد کرد.

ایمیل به تبلیغات گوگل در مورد تغییر توصیه برای حذف کلمات کلیدی اضافی

منبع تصویر مشاهده در اندازه کامل

مثالی که گوگل می دهد این است:

اگر گروه تبلیغاتی شما عبارت مطابقت کلمه کلیدی “کلاه زنانه” و کلمه کلید منطبق گسترده کلاه زنانه را دارد، توصیه می کنیم کلمه کلیدی مطابقت عبارت را حذف کنید زیرا کلمه کلیدی مطابقت گسترده کلاه زنانه همه جستجوهای “کلاه زنانه” را پوشش می دهد.

و دلیلی که گوگل ارائه می دهد این است:

حذف این کلمات کلیدی اضافی و ادغام کلمات کلیدی خود در انواع مختلف مطابقت به شما کمک می کند تا حساب خود را راحت تر مدیریت کنید، تأثیر منفی بر عملکرد شما نخواهد داشت و همچنان به تبلیغات شما اجازه می دهد در همان جستجوها نمایش داده شوند.

این چگونه روی حساب شما تأثیر می گذارد؟

برای کسانی از شما که ثبت نام کرده اید یا قبلاً برای درخواست خودکار ارجاع RRK ثبت نام کرده اید (و حتی برای کسانی از شما که ثبت نام نکرده اید)، احتمالاً سؤالات بیشتری در این مورد دارید. در اینجا برخی از توضیحات بیشتر بر اساس پیوند Google Ads، موضوع سوالات متداول توییتر جینی ماروین وجود دارد که می توانید آنها را مشاهده کنید. اینجا.

  • همه گروه‌های تبلیغاتی با تبلیغاتی که از درج کلمه کلیدی استفاده می‌کنند از مناقصه مستثنی هستند.
  • این شما را واجد شرایط نمی کند تا در جستجوهای بیشتر ظاهر شوید زیرا از قبل کلمات کلیدی مطابقت گسترده را در حساب خود دارید.
  • انصراف قبل از 19 ژانویه گروه های تبلیغاتی را که قبلاً این ارجاع را اعمال کرده اید تغییر نمی دهد.

برای مشاهده هر شش پرسش متداول روی توییت بالا کلیک کنید.

گلوله آخر کلید است. این بدان معناست که اگر در گذشته کلمات کلیدی اضافی را از گروه‌های تبلیغاتی حذف کرده باشید (طبق تعریف قدیمی، چه به صورت خودکار یا دستی) و گوگل کلمات کلیدی اضافی اضافی را پس از 19 ژانویه بر اساس تعریف جدید شناسایی کند، Google به طور خودکار آن کلمات کلیدی را از آن تبلیغات حذف نخواهد کرد. گروه ها-مگر اینکه برنامه خودکار را انتخاب کرده باشید. یک توصیه جدید با گزینه ای برای اعمال یا نادیده گرفتن دریافت خواهید کرد.

اجماع: چرا تبلیغ کنندگان ناراحت هستند؟

در حالی که این به‌روزرسانی از نظر فنی فقط بر تبلیغ‌کنندگانی که در برنامه خودکار RRK ثبت‌نام کرده‌اند تأثیر می‌گذارد، پیامدهای گسترده‌تری در اینجا وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید. گرگ فین مدیر ارشد اجرایی Cypress North در مقاله خود برای Search Engine Land، به جای بسیاری از تبلیغ کنندگان در جامعه PPC که از این حرکت ناامید شده اند صحبت می کند، به سه دلیل اصلی:

  • اول، به این دلیل که به جای اضافه کردن آن به عنوان یک توصیه جدید، Google یک توصیه موجود را اصلاح می کند و اساساً از شرکت در آن توسط کاربران جلوگیری می کند، مگر اینکه آنها انصراف دهند. همانطور که گرگ می گوید، “چگونه تبلیغ کنندگان می توانند به یک توصیه واحد از Google اعتماد کنند اگر آنچه امروز با آن موافقت می کنید فردا می تواند کاملاً متفاوت باشد؟”
  • دوم، از آنجایی که گوگل می‌گوید این تغییر «بر عملکرد شما تأثیر منفی نمی‌گذارد»، تبلیغ‌کنندگان همچنان به شدت به تطابق عبارت و تطابق دقیق برای مرتبط نگه داشتن تبلیغات خود و پایین نگه داشتن هزینه‌های ما متکی هستند. بنابراین این فشار مداوم برای تطابق گسترده و گرایش به آینده ای بالقوه بی همتا به طور فزاینده ای به عنوان یک برداشت پول نقد توسط گوگل تلقی می شود.

بازاریابی زنده گوگل - تطابق گسترده + مناقصه هوشمند

  • سوم، زیرا بسیاری از مشاغل کوچک و تبلیغ کنندگان مبتدی وجود دارند که می توانند از این ارجاعات بهره مند شوند. بدون دانش زمینه‌ای – یعنی نحوه رسیدگی به ارجاع‌ها، نحوه تکامل انواع تطابق، تغییر کل گوگل به سمت اتوماسیون، و این واقعیت که سئو همه چیز نیست – می‌توان به راحتی چیزی را انتخاب کرد که واقعاً باعث از دست دادن پول آنها شود (به نفع Google). ).

دوره عمل: چه کاری باید انجام دهید؟

همانطور که در مقدمه اشاره کردم، نتیجه یکسان است: مراقب توصیه های گوگل باشید و حتی بیشتر مراقب اجرای خودکار آنها باشید. این چگونه به نظر میرسد؟

از درخواست خودکار برای این ارجاع انصراف دهید. به بخش TLDR خود برگردیم، اگر در حال حاضر در حال درخواست خودکار برای این توصیه خاص هستید و نمی‌خواهید Google به طور خودکار کلمات کلیدی اضافی را طبق این تعریف جدید در تاریخ 19 ژانویه حذف کند (یا مطمئن نیستید)، پس اکنون باید از درخواست خودکار برای این ارجاع انصراف دهید.

توصیه ها را با یک دانه نمک مصرف کنید. همه ارجاع ها بد نیستند و برخی از آنها می توانند به شما در یادگیری ویژگی های جدید کمک کنند. فقط همه آنها مشخصات حساب شما را در نظر نمی گیرند و به نظر می رسد برخی از آنها به جای منافع تبلیغ کننده، به نفع گوگل هستند. بنابراین از هر گونه اقدامات افراطی در اینجا اجتناب کنید – نادیده گرفتن آنها یا به کار بردن آنها – و برای بررسی دستی آنها وقت بگذارید و آنها را به دلخواه خود اعمال کنید.

همچنان مراقب توصیه های اعمال خودکار باشید. اگرچه ممکن است توصیه‌ها برای مبتدیان یک ویژگی آسان به نظر برسد، اما اجرای خودکار برای تبلیغ‌کنندگان با تجربه‌تر که درک درستی از عملکرد داخلی حساب خود دارند و می‌دانند چه چیزی را می‌توانند خودکار کنند، بهتر است. افراد مبتدی بهتر است به کارهای دستی پایبند باشند زیرا در دراز مدت باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود. اگر نمی توانید کار دستی را انجام دهید، آژانس های زیادی وجود دارند که می توانند کمک کنند! منابع مفید در اینجا:

کلمات کلیدی خود را پاک کنید صرف نظر از اینکه این توصیه خاص چقدر برای حساب شما قابل اجرا است، تمیز کردن کلمات کلیدی به طور کلی بهترین روش برای به حداکثر رساندن عملکرد شما است. گروه های تبلیغاتی خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که بهترین شیوه های ساختار حساب را دنبال می کنند. یعنی پایبندی به یک موضوع اصلی و بیش از 20 کلمه کلیدی در هر گروه تبلیغاتی. برای راهنمایی بیشتر در مورد کلمات کلیدی:

در پایان روز، شما، نه یک ماشین، خواهید دانست که چه چیزی برای حساب شما بهترین است. بنابراین پذیرا باشید، اما به ارجاعات متکی نباشید – به خصوص وقتی صحبت از حذف کلمات کلیدی اضافی می شود!