نمایه لینکدین شما ممکن است مهمترین عامل در به دست آوردن یا نشدن سرنخ ها در لینکدین باشد.
هفته گذشته به اشتراک گذاشتم که چگونه لینکدین بهترین راه برای یافتن مشتریان است. من نگاهی به پشت پرده 4 روش برتر انداختم که به من کمک می کند ترافیک وبلاگ و آگاهی از برند خود را در لینکدین افزایش دهم.
شاید به یاد داشته باشید که من به شما نشان دادم که چگونه ارتباطات خود را افزایش دهید، هر چند وقت یکبار باید پست بگذارید، چگونه مقالاتی را در لینکدین منتشر کنید، و چگونه دامنه پست های خود را افزایش دهید. (برای خواندن این پست اینجا را کلیک کنید.)
چیزهای بسیار خوبی باید بگویم!
اما حتی اگر هر 4 روش برتر را برای یک T دنبال کنید، باز هم کشش مورد نظر خود را نخواهید دید مگر اینکه پروفایل لینکدین خود را بهینه کنید.
دلیلش خیلی ساده است. هنگامی که مردم با محتوای شما در کانال لینکدین خود مواجه می شوند و مجذوب می شوند، کاری که انجام می دهند این است که روی نام شما کلیک می کنند تا نمایه لینکدین شما را مشاهده کنند.
محتوایی که در آنجا پیدا میکنند تعیین میکند که آیا با شما تماس میگیرند، وبلاگ شما را مشاهده میکنند یا برای آهنربای اصلی شما ثبتنام میکنند.
بنابراین باید پروفایل لینکدین خود را تا حد امکان جذاب کنید!
مشکل این است که بسیاری از کارآفرینان نمی دانند چگونه تا پروفایل لینکدین خود را بهینه کنند. بنابراین آنها بخش درباره خود را با جزئیات حواس پرت پر می کنند و عنوانی می نویسند که منحصر به فرد به نظر می رسد اما در واقع نحوه کمک آنها را بیان نمی کند.
راه خوبی برای شروع نیست.
آنچه در مورد پروفایل لینکدین خود خواهید آموخت
در این مقاله، نحوه بهینهسازی پروفایل لینکدین را به شما آموزش میدهیم تا بتوانید تا حد امکان بیشترین تعداد سرنخ را به دست آورید. من بهترین روش ها را به شما آموزش خواهم داد:
- عنوان
- عکس پروفایل
- تصویر روی جلد
- اطلاعات تماس
- بخش درباره
- بخش ویژه
- آگهی تجاری
- و بیشتر
آیا برای به دست آوردن سرنخ های بیشتر هیجان زده هستید؟ بیایید شیرجه بزنیم!
عنوان شما مهمترین جنبه پروفایل لینکدین شما است
در پایان، این همان چیزی است که هنگام بهینه سازی پروفایل لینکدین خود باید ابتدا روی آن تمرکز کنید. عنوان شما عنوانی است که درست زیر نام شما ظاهر می شود:
نام و عنوان شما چیزی است که افراد وقتی با پست شما در فید خود مواجه می شوند، می بینند. اگر عنوان شما به اندازه کافی قانع کننده باشد، آنها را وادار به کلیک کردن می کند.
بنابراین چه چیزی باعث می شود یک تیتر قانع کننده باشد؟
برخی می گویند تا حد امکان منحصر به فرد باشید. اما در تجربه من، این می تواند به سرعت به گیج کردن مردم تبدیل شود. مثلا…
«هکر رشد متمرکز بر برند برای ماجراجویان هدفمند | توانمندسازی مردم برای تغییر زندگیشان.»
متاسفم، من هنوز من نمی فهمم شما چه کار می کنید یا چگونه می توانید کمک کنید. بیایید دوباره این را با زبان ساده امتحان کنیم.
“مشاور بازاریابی برای کارآفرینان مسیحی | با استراتژی های اثبات شده به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را توسعه دهید.”
ساده ولی موثر. پس از دیدن عنوانی مانند این، کارآفرینان مسیحی که در بازاریابی خود به کمک نیاز دارند، می خواهند بیشتر بدانند.
چند نکته پایانی:
- از زبان ساده استفاده کنید
- از کلمات کلیدی استفاده کنید که مشتری ایده آل شما به دنبال آن است
- فوراً نشان دهید که چگونه می توانید کمک کنید
به روز رسانی تصویر پروفایل شما
مطمئن شوید که عکس پروفایل شما باشد روشن و از برند. توصیه می کنم عکس حرفه ای تری نسبت به فیس بوک یا اینستاگرام انتخاب کنید. دلیلش این است که اکثر افراد در لینکدین حرفه ای هستند و زمانی که از این پلتفرم استفاده می کنند، با ذهنیت تجاری فکر می کنند.
هنگام انتخاب عکس پروفایل، رنگ های برند خود را نیز در نظر بگیرید. ایده خوبی است که رنگ های برند خود را هم در عکس نمایه و هم در تصویر جلد خود بگنجانید تا با هم خوب به نظر برسند.
تصویر جلد شما باید با برند شما مطابقت داشته باشد
در مورد تصویر جلد خود صحبت کنید، آیا شما حتی یکی از آن ها را دارید؟ خیلی ها این کار را نمی کنند! برای مدتی حتی نمی دانستم چگونه تصویر جلد خود را تغییر دهید من فکر میکردم که جایبان آبی تنها چیزی است که در دسترس است.
خیلی اشتباه. این فقط یک نمونه از این است که چقدر می توانم از نظر تکنولوژیکی به چالش کشیده شوم!
برای تغییر تصویر جلد خود، به سادگی روی نماد مداد روی تصویر جلد خود کلیک کنید. یک عکس با ابعاد 1400 در 425 پیکسل بارگذاری کنید. شما به راحتی می توانید یک تصویر جلد قانع کننده در Canva ایجاد کنید.
اطلاعات تماس شما در پروفایل لینکدین شما
اطمینان حاصل کنید که اطلاعات تماس شما حداقل با ایمیل تجاری و وب سایت تجاری شما کامل است. اگر رسانههای اجتماعی قابلاجرا دیگری برای اضافه کردن به آنجا دارید، ادامه دهید و آنها را نیز اضافه کنید.
من نمی توانم به شما بگویم که چند بار می خواستم وب سایت یک نفر را بررسی کنم اما نتوانستم آن را در هیچ کجای پروفایل لینکدین او پیدا کنم!
با چه کار کنیم بخش درباره شما
خوب… این قسمتی است که بیشتر مردم در مورد آن سؤالات بزرگی دارند. بخش درباره میتواند برای مردم کمی ترسناک باشد، زیرا آنها میدانند که این بخش چقدر مهم است.
بخش درباره شما اساساً معرفی/خوش آمدگویی گرم شما در لینکدین است.
اول از همه، توصیه میکنم بخش درباره نحوه کمک به مشتریان ایدهآل خود را باز کنید.
علاوه بر این افتتاحیه متمرکز بر مشتری، شما واقعاً انعطاف پذیری خلاقانه ای در اینجا دارید! در اینجا چند راه برای به جریان انداختن آب میوه های خلاقانه خود آورده شده است:
- برخی از بهترین محصولات یا خدمات خود را به نمایش بگذارید.
- ارزش هایی را که به کسب و کار شما هدایت می کنند را به اشتراک بگذارید. شاید در وهله اول چه چیزی الهام بخش شما برای شروع کسب و کارتان شد.
- یک گواهی کوتاه و شیرین از یکی از مشتریان ستاره خود اضافه کنید.
- در مورد اینکه چگونه وبلاگ شما به خوانندگان شما کمک می کند صحبت کنید.
- با یک فراخوان قوی برای اقدام پایان دهید. قدم بعدی که می خواهید آنها بردارند چیست؟
برای دیدن نحوه ساخت بخش درباره، نمایه لینکدین من را بررسی کنید.
آهنربای سرب یا بهترین محتوای خود را ارسال کنید
اگر آهنربای سرب دارید تا افراد را وادار به ثبت نام در لیست ایمیل شما کنید، برگه ویژه شماست کامل جایی برای برجسته کردن آن!
مشاوره حرفه ای: یک صفحه فرود برای آهنربای اصلی خود ایجاد کنید و از یک تصویر تبلیغاتی به عنوان تصویر برجسته در صفحه استفاده کنید. به این ترتیب، وقتی پیوند صفحه فرود آهنربای سرب خود را به بخش ویژه اضافه می کنید، به طور خودکار تصویر تبلیغاتی را نمایش می دهد.
در اینجا یک مثال از نحوه انجام این کار آورده شده است:
یک برگه ویژه در نمایه خود نمی بینید؟ به سادگی این بخش را با کلیک روی “افزودن بخش نمایه” در بالای صفحه نمایه خود اضافه کنید.
فهرست کسب و کار خود را در بخش تجربه بهینه کنید
مطمئن شوید که کسب و کار شما جدیدترین شغل قابل مشاهده در بخش تجربه است. از شرح شغل خود استفاده کنید تا یک بار دیگر به مردم نشان دهید که چگونه می توانید به مشتری ایده آل خود کمک کنید.
همچنین می توانید با افزودن پیوند به صفحه فرود در شرح شغل، مجدداً بر آهنربای سرب خود تأکید کنید. (هر چه تعداد دفعات بیشتری بتوانید آهنربای سربی خود را تبلیغ کنید، بهتر است!)
افزودن اطلاعات مرتبط به پروفایل لینکدین شما
تا زمانی که این نکات کلیدی را در جای خود داشته باشید، خوب هستید!
اما شاید بخواهید نمایه لینکدین خود را با محتوای جذاب تری تزیین کنید. اگر چنین است، هر یک از موارد زیر را که برای شما مفید است اضافه کنید:
- تحصیلات
- گواهینامه های مناسب برای کسب و کار شما
- جوایز
- موقعیت های داوطلبانه ای که تجربه شما را افزایش داده است
- موقعیت های رهبری در سایر سازمان ها / اتاق ها / باشگاه ها
آیا برای شروع بهینه سازی پروفایل لینکدین خود و ایجاد سرنخ های بیشتر آماده اید؟ کار را برای خود آسان کنید و از این وبلاگ به عنوان یک مرجع استفاده کنید که بخش به بخش نمایه خود را مرور می کنید.
هنوز برای بهینه سازی پروفایل لینکدین خود به کمک بیشتری نیاز دارید؟ من دوست دارم به شما یاد بدهم که چگونه پروفایل خود را به یک ماشین تولید سرنخ تبدیل کنید! برای شروع یک تماس شفاف رایگان با من برقرار کنید.
جنی رز یک کپینویس و بازاریاب محتوا است که متخصص در بازاریابی B2B، املاک و مستغلات و حسابداری است. او برای مشتریانی مانند AAA، Edward Jones، Flyhomes، Guild Education و غیره می نویسد. نوشته های او همچنین در نشریاتی مانند Business Insider و GOBankingRates ظاهر شده است.