چگونه از لینکدین برای تبلیغ وبلاگ تجاری خود استفاده کنید - جنی رز اسپادو

چگونه از لینکدین برای تبلیغ وبلاگ تجاری خود استفاده کنید – جنی رز اسپادو

آیا نمی دانید چگونه از لینکدین برای تبلیغ وبلاگ خود و رشد برند خود استفاده کنید؟

عالی است زیرا در واقع آنقدرها هم سخت نیست!

اگر مشتری ایده آل شما به هر نحوی در تجارت باشد، لینکدین می تواند یکی از بهترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای شما باشد.

اگرچه من کمتر از فیس بوک یا اینستاگرام در لینکدین فعال هستم، لینکدین هنوز بهترین منبع من برای جذب مشتری است.

این احتمالاً به این دلیل است که مردم در سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی فقط برای سرگرمی در حال گشت و گذار هستند. خیلی اوقات وقتی در مورد وبلاگ یا خدمات خود صحبت می کنید، انتظار (یا حتی نمی خواهند) از شما استراحت کنند. اما وقتی مردم در لینکدین هستند، از قبل با یک طرز فکر تجاری فکر می کنند. این به وبلاگ تجاری شما مزیت بزرگی در این پلت فرم می دهد.

از زمان نوشتن این مقاله، حدود نیمی از مشتریان من به دلیل فعالیت لینکدین من را پیدا کردند. و بهترین بخش این است که همه اینها نتیجه بازاریابی درونگرا است. من مجبور نبودم به یک نفر بفروشم! به عنوان یک 9 در Enneagram، من حتی نمی توانم شروع کنم به شما توضیح دهم که چقدر خوشحالم می کند که به طور تهاجمی نفروختم. به طور جدی.

لینکدین همچنین مکانی عالی برای من برای افزایش لیست ایمیل و افزایش ترافیک وبلاگم بوده است. بنابراین… شما باید شور و شوق من را بهانه کنید زیرا من در حال حاضر کمی به LinkedIn وسواس دارم.

اما سوال اصلی اینجاست: آیا لینکدین برای شما مناسب است؟ بیایید دریابیم.

چگونه بفهمیم لینکدین برای وبلاگ شما مناسب است یا خیر

قبل از اینکه متعهد شوید که چگونه از LinkedIn برای تبلیغ وبلاگ خود استفاده کنید، باید بفهمید که آیا مخاطبان شما در آنجا حضور دارند یا خیر.

اگر مخاطبان اصلی شما شامل موارد زیر باشند، لینکدین احتمالاً برای شما مناسب است:

  • تاجران و تاجران
  • کارآفرینان و صاحبان مشاغل کوچک
  • افرادی که به دنبال کار هستند
  • افرادی که می خواهند شغل خود را رها کرده و سرمایه گذاری خود را برای کسب درآمد شروع کنند

به خاطر داشته باشید که پیشنهاد شما باید – در بیشتر موارد – چیزی باشد که به آنها در اهداف حرفه ای خود کمک کند.

چگونه از لینکدین برای تبلیغ مقالات خود و رشد برند خود استفاده کنید

اکنون که متوجه شدید که لینکدین یک گزینه عالی برای کسب و کار شما است، بیایید نحوه استفاده از لینکدین برای رشد نام تجاری و وبلاگ خود را بررسی کنیم.

1. ارتباطات LinkedIn خود را گسترش دهید

اولین قدم برای تبلیغ وبلاگ در واقع افزایش فالوورهای شماست. این بدان معنا نیست که شما نمی توانید وبلاگ خود را در لینکدین ارسال کنید تا زمانی که تعداد مشخصی دنبال کننده داشته باشید. اما اگر کمتر از 500 لینک دارید، توصیه می کنم انرژی خود را روی ایجاد لینک های واقعی متمرکز کنید.

روی ارتباط با افرادی تمرکز کنید که مشتری ایده آل شما هستند یا در زمینه های مشابه/مشابه شما هستند.

با تماس با ۵ نفر یک روز در میان شروع کنید. (شنیده ام که مردم می گویند باید هر روز این کار را انجام دهید، اما هی، ما زندگی داریم، درست است؟)

یک نکته بزرگ در مورد نحوه استفاده از لینکدین برای ایجاد ارتباط: حتماً با هر درخواست اتصال یک پیام شخصی ارسال کنید.

این نباید طولانی و فانتزی باشد. فقط به یاد داشته باشید که از نام کوچک آنها استفاده کنید، پیوندی را که باعث شد با آنها تماس بگیرید (دوست، مدرسه یا همکار سابق) ذکر کنید و دوستانه رفتار کنید.

به عنوان مثال:

سلام تریسی من جنی رز، مربی بازاریابی محتوای مسیحی و دانشجوی استتسون هستم. (بروید متنفران!) دیدم که با یکی از دوستان خوبم مرتبط هستید [Insert Friend Here]. من می خواهم در لینکدین وصل شوم. روز خوبی داشته باشید!

راه های عملی برای یافتن لینک:

  • به صفحه دانشگاه خود بروید و سایر فارغ التحصیلان را جستجو کنید.

برخی از صفحات لینکدین کالج دارای تنظیمات جستجو بر اساس موقعیت جغرافیایی، رشته یا عنوان شغل فعلی هستند. از آنها برای یافتن مشتری ایده آل خود استفاده کنید.

  • لینک دوستان خود را ببینید.
  • وقتی یک فرد جدید به درخواست اتصال شما بله می گوید، به اتصالات او نگاه کنید.
  • از ابزار جستجوی لینکدین برای یافتن مشتری ایده آل یا صاحبان کسب و کار همکار در منطقه خود استفاده کنید.

اگر یک حساب کاربری رایگان لینکدین دارید، تعداد محدودی جستجوی ماهانه دارید. شما فقط می توانید نتایج را برای 1000 نمایه یا 100 صفحه پیدا کنید. پس کاری کن که حساب کنند!

اگر به یک حساب لینکدین ممتاز ارتقا دهید، به نتایج جستجوی نامحدود دسترسی خواهید داشت.

2. چندین بار در هفته پست کنید

مانند همه پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، نمی‌توانید فقط یک بار در ماه آبی پست بگذارید و انتظار بازدهی بزرگ داشته باشید. بخش بزرگی از نحوه استفاده از لینکدین صرفاً فعال بودن در پلتفرم است. (این شامل پست کردن و لایک کردن/نظر دادن در مورد پست های دیگران است.)

هرچه در لینکدین فعال تر باشید، ارتباطات شما بیشتر شما و محتوای شما را می بینند.

لازم نیست همه این پست ها پیوندهایی به وبلاگ شما باشند. فراموش نکنید که محتوایی را نیز پست کنید که باعث ایجاد روابط یا ارزش رایگان بدون نیاز به کلیک برای دریافت آن شود.

در واقع، برخی استدلال می‌کنند که الگوریتم لینکدین از پست‌هایی که لینک‌هایی در آن‌ها وجود دارد، حمایت نمی‌کند.

گزینه دیگر این است که به جای خود پست، لینک را در نظرات قرار دهید. Agorapulse آزمایشی انجام داد تا ببیند پست های دارای پیوند در نظرات در مقایسه با پست های دارای پیوند در خود پست چگونه هستند. آن‌ها دریافتند که بازدیدها (یا برداشت‌ها) برای پست‌های دارای پیوند در نظرات بیشتر است، که نشان می‌دهد الگوریتم لینکدین آن پست‌ها را آزادانه‌تر به اشتراک می‌گذارد. اما همان پست‌ها کامنت‌ها و لایک‌های کمتری هم داشتند.

کامنت و لایک کمتر میتوانست به این دلیل است که وقتی پیوندی را در خود پست به اشتراک می گذارید، یک عکس قابل کلیک ظاهر می شود. شبیه این یکی:

با این حال، وقتی پیوند در نظرات است، هیچ عکس یا عنوان قانع‌کننده‌ای برای جلب توجه وجود ندارد.

با این حال تصمیم دارید که پیوندهایی را به وبلاگ خود در لینکدین ارسال کنید، فقط مطمئن شوید که این کار را به طور منظم انجام می دهید! من حداقل 2 تا 3 پست در هفته را توصیه می کنم که حداقل 1 مورد از آنها به وبلاگ شما پیوند داده شود.

اما پیوندهای وبلاگ تنها جنبه دانستن نحوه استفاده از لینکدین نیستند.

3. مقالاتی را در لینکدین منتشر کنید

من افراد زیادی را دیده ام که موفق شده اند وبلاگ خود را به عنوان مقاله لینکدین بازنشر کنند. (من با مقالات لینکدین به اندازه تبلیغات ساده وبلاگم موفقیت چندانی کسب نکرده ام، اما ممکن است به این دلیل باشد که همچنان دنبال کنندگان خود را در این پلتفرم افزایش می دهم.)

برای انجام این کار، کافی است روی “نوشتن مقاله” در گوشه سمت راست پایین کلیک کنید. سپس فقط وبلاگ خود را کپی و در فیلدهای مناسب قرار دهید.

اگر تصمیم به انجام این کار دارید چند توصیه:

  • لطفاً قبل از انتشار مجدد مقالات خود حداقل 2 هفته صبر کنید.

شما می‌خواهید مطمئن شوید که وبلاگ شما در وب‌سایت خودتان، قبل از افزودن همان نسخه در پلتفرم دیگر، شانس ارتقاء در رتبه‌های Google را دارد.

لازم نیست خیلی متفاوت باشد، اما باید به اندازه کافی متفاوت باشد که افرادی که در نتایج جستجوی گوگل اسکرول می کنند با عناوین یکسان گیج نشوند.

  • هنگامی که پست خود را منتشر می کنید، پیوندی را که فکر می کنید سود زیادی از آن می کند یا با چه کسی برای آن قطعه مصاحبه کرده اید را تگ کنید.

4. افراد را تگ کنید و به پست های لینکدین خود هشتگ اضافه کنید

اگر می خواهید بدانید که چگونه از لینکدین برای تبلیغ وبلاگ خود استفاده کنید، تگ گذاری و هشتگ ها بهترین مکان برای شروع هستند. به این ترتیب، راحت تر می توانید محتوای خود را در مقابل چشمان بیشتری قرار دهید.

اما فقط تگ نکنید هر کس. مطمئن شوید که این شخصی است که از محتوا سود زیادی می برد، کسی است که در مقاله درباره او نوشته اید، یا کسی است که برای آن قطعه با او مصاحبه کرده اید.

هنگام اضافه کردن هشتگ، اینستاگرام را نکشید و 30 اضافه کنید. فقط این کار را نکنید. لینکدین، مانند فیس بوک، تنها با 1 یا 2 هشتگ رایج که مردم دنبال می کنند، به خوبی عمل می کند.

برای اینکه بفهمید چگونه از لینکدین برای تبلیغ وبلاگم استفاده می کنم، با من تماس بگیرید. فقط اینجا را کلیک کنید و یک درخواست پیوند برای من ارسال کنید!


Pssst! آیا می دانید که من یک کتاب الکترونیکی نوشتم که پر از نکات و ترفندهای ارزشمند برای رشد وبلاگ شما است؟

برای دریافت مال خود اینجا را کلیک کنید بهترین بسته وبلاگ نویسی تجاری. نه تنها هنگام ثبت نام کتاب الکترونیکی را دریافت می کنید، بلکه دریافت می کنید 3 منبع جایزه:

  • فهرست 18+ ابزار وبلاگ نویسی که در زمان صرفه جویی می کنند
  • لیستی از هشتگ های آماده برای استفاده
  • فهرست درخواست های وبلاگ نویسی خلاق

امروز بسته وبلاگ نویسی خود را دریافت کنید!

جنی رز یک کپی‌نویس و بازاریاب محتوا است که متخصص در بازاریابی B2B، املاک و مستغلات و حسابداری است. او برای مشتریانی مانند AAA، Edward Jones، Flyhomes، Guild Education و غیره می نویسد. نوشته های او همچنین در نشریاتی مانند Business Insider و GOBankingRates ظاهر شده است.