
بیشتر استراتژیها و نکات تبلیغاتی گوگل حول محور بهبود حسابهای شکست خورده است، اما فرصتهای زیادی برای رشد و باز کردن سود وجود دارد که حسابهای شما نیز عملکرد خوبی داشته باشند. به همین دلیل مهم است که بدانید چه زمانی حساب شما آماده مقیاسسازی است و چه زمانی پایدار ماندن منطقی است – زیرا تلاش برای مقیاسپذیری پیش از موعد میتواند نتیجه معکوس داشته باشد.
هر حساب کاربری متفاوت است و جدول زمانی برای مقیاس باید با هزینه ها مطابقت داشته باشد، بنابراین در این پست با شما به اشتراک می گذارم:
بیا شروع کنیم.
چگونه تشخیص دهیم که حساب Google Ads شما آماده مقیاس است یا خیر
قبل از اجرای هر گونه استراتژی مقیاس بندی، ضروری است که مطمئن شوید حساب شما برای آنها آماده است. به عنوان یک قانون کلی، حساب Google Ads شما باید:
علائم مثبت اضافی عبارتند از:
- بیش از 50٪ سهم برداشت و بیشتر سهم برداشت از دست رفته به بودجه تلف می شود.
- رتبه بندی تبلیغات خوب یا بهتر بر اساس عملکرد دنیای واقعی.
- کمپین ها بیش از 14 روز از مرحله یادگیری خارج هستند.
قبل از در نظر گرفتن مقیاس، اعتماد به ردیابی تبدیل و توانایی ترسیم خطوط مستقیم به سمت سود ضروری است. در حالی که هیچ جدول زمانی سخت و سریعی وجود ندارد، باید مطمئن شوید که هر یک از ابتکارات بهینه سازی شما حداقل یک چهارم برای اثبات خود دارد.
چگونه یک خلاقیت موفق را مقیاس کنیم
وقتی میدانید که یک فایل تبلیغاتی برنده دارید، طبیعی است که بخواهید از آن بیشترین بهره را ببرید و آن را به روشهای مختلف به کار ببرید، مانند ایجاد کمپینهای جدید با آن یا آزمایش انواع «اسپین آف» آن خلاقیت.
برای مثال، اگر تبلیغات نمایشی (تبلیغات نمایشی، تبلیغات ویدیویی و غیره) اجرا میکنید و تبدیلها را مشاهده میکنید، ممکن است تصمیم بگیرید که میخواهید آن صفحات فرود/ایدههای خلاقانه را در کمپینهای جستجوی خود قرار دهید. میتوانید این کار را با ایجاد داراییهای جدید (که قبلاً به عنوان برنامههای افزودنی شناخته میشد) یا با ایجاد تبلیغات جستجوی کاملاً واکنشگرا انجام دهید. به عنوان یک قانون کلی با یک خلاق بصری، باید ببینید:
- نرخ تکمیل ویدیو بالا (30٪>)
- نرخ تبدیل بالا پس از نمایش و/یا تبدیل های کمکی
- بازدید از صفحه فرود
تبدیل خلاقیت بصری به داراییهای جستجو یا تبلیغات به معنای گرفتن موضوع اصلی و بیان آن در محدوده کاراکتر است. به عنوان مثال، این تبلیغ ویدیویی در قرار دادن برند و محصول در جلو و مرکز کار بسیار خوبی انجام می دهد. همچنین فروش را تشویق نمیکند، به جای زبان «آزمایش کنید»/«دمو» به زبان سادهای تکیه میکند.
تبدیل این آگهی به آگهی متنی یا دارایی به این معنی است:
- استفاده از لینک های سایت و پسوندهای قیمت برای تبلیغ گزینه های خاص.
- تکیه بر زبان “قطعات خصوصی” که برای گوگل قابل قبول است و لحن برند را منتقل می کند.
- ما این واقعیت را تصدیق میکنیم که ممکن است کاربر قبل از استفاده از هدفگیری مخاطب در YouTube، آگهی را دیده باشد.
این آگهی متنی است که Lume در حال حاضر برای درخواست «دئودورانت طبیعی برای زنان» در حال اجرا است:
نمونه های عالی بیشتر از تبلیغات متنی در اینجا.
همانطور که تبلیغات بصری را می توان به متن تبدیل کرد، تبلیغات متنی عالی را نیز می توان به تصویری تبدیل کرد. دریافت پیام اصلی یک تبلیغ متنی و ترجمه آن به تصویری ممکن است دشوارتر به نظر برسد، اما واقعاً بر موارد زیر متکی است:
- شناخت مخاطبان خود و آنچه توجه آنها را جلب می کند.
- استفاده حداکثری از محیط بصری (و بالقوه صوتی).
- لحن و زبان اصلی تبلیغات متنی را حفظ کنید.
چه از کمپینهای خلاقانه استفاده کنید یا از حداکثر عملکرد، استفاده از انواع مختلف خلاقیت برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوهتان میتواند به شما کمک کند به بخش بزرگتری از بازار خود برسید.
چگونه استراتژی های موفق را مقیاس بندی کنیم
راه های زیادی برای کمپین های موفق وجود دارد. دانستن اینکه ساختار حساب ثابتی دارید می تواند به شما در ایجاد اعتماد برای سرمایه گذاری در بازارهای بیشتر کمک کند.
به طور معمول، در کمپین های شبکه جستجو، حساب ها یکی از استراتژی های زیر را خواهند داشت:
- بازاریابی به عنوان کمپین و خدمات/محصولات به عنوان گروه های تبلیغاتی.
- خدمات/محصولاتی مانند کمپین و نهادهای مختلف مانند گروه های تبلیغاتی.
- قیمت / ارزش بازار مشتری مانند کمپین و محصولات / خدمات مانند گروه های تبلیغاتی.
بهترین انتخاب ساختار برای شما به پیچیدگی پیشنهاد، بودجه و نرخ رشد مورد نظر شما بستگی دارد.
هنگامی که ساختار مناسب برای کمپین های خود را پیدا کردید، می توانید شروع به اعمال آن در بازارها/ابتکارات بیشتری کنید.
به عنوان یک قاعده کلی، بخشی از کسب و کار خود را انتخاب کنید تا ثابت کنید کدام ساختار را آزمایش خواهید کرد. حداقل 30 تا 60 روز زمان بهینه سازی را به آن اختصاص دهید تا مطمئن شوید که در مسیر راه اندازی آن برای بقیه مشاغل خود هستید.
در مورد مقیاس بندی تبلیغات گوگل خود هوشمند باشید
مقیاس بندی کمپین های تبلیغاتی گوگل به طور مساوی به سیگنال های ذهنی و عینی بستگی دارد. دانستن اینکه خلاقیت یا ساختارها به اهداف متریک دست می یابند، کاملاً نشانه آن است که زمان مقیاس گذاری فرا رسیده است. یک عامل زمان نیز وجود دارد. مقیاس بندی تنها زمانی باید اتفاق بیفتد که هیچ تغییر عملیاتی نتواند آن را پشتیبانی کند.