

هر کسبوکار کوچکی که وبلاگ دارد، چند هدف کلیدی دارد که برای آن تلاش میکنند. و یکی از آنها افزایش ترافیک وبلاگشان است.
اما اگر به شما بگویم یک ترفند ساده وجود دارد که می تواند ترافیک وبلاگ شما را سه برابر کند، چه؟ (بدون ساعت کار تبلیغاتی اضافی…)
ممکن است مرا دیوانه خطاب کنید، اما دیدم این اتفاق برای یکی از مشتریانم افتاده است.
این مشتری اخیراً وبلاگ خود را راه اندازی کرده است، بنابراین آنها هنوز در حال آزمایش هستند که چه چیزی کار می کند و چه چیزی خوب نیست.
اما یک پست وبلاگی برای آنها نوشتم که تقریباً 3 برابر ترافیک سایر مقالات آنها بود. بله، درست خواندید – سه بار!
نه تنها این، بلکه زمانی که ما این وبلاگ را به لیست ایمیل آنها معرفی کردیم، نرخ کلیک 11.4٪ را دریافت کردیم! (اگر به این نگاه کنید و فکر کنید، باشه پس چی؟سپس باید اشاره کنم که میانگین CTR برای صنعت این مشتری 2-3٪ است.)
مخاطب مشتری من بود گوارشی این محتوا
اما چرا؟
خوب، با این یک ترفند ساده که قول داده بودم به شما بگویم شروع شد. و دیگر مجبورت نمی کنم
با نوشتن در مورد سؤالات مشتری ایده آل خود، ترافیک وبلاگ خود را سه برابر کنید
پس از تجزیه و تحلیل وبلاگ و روش های به اشتراک گذاری، متوجه شدم که آنچه باعث شد این پست وبلاگ میانگین بازدید از صفحه خود را سه برابر کند، به سادگی … موضوع بود.
نه موضوع به طور کلی که حسابداری بود. خود پست وبلاگ به سوالی پاسخ داد که مشتری ایده آل مشتری من داشت.
این مشتری یک تجارت حسابداری/حسابداری است که به سایر مشاغل کوچک خدمات می دهد.
به نظر می رسد که بسیاری از خوانندگان آنها در مورد نحوه دریافت درست حقوق سردرگم هستند.
بله این موضوع سکسی نبود. در واقع بسیار خسته کننده بود: “چگونه به خود به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک پرداخت کنید (و چه کاری نباید انجام دهید)”.
اما برای یک صاحب کسب و کار کوچک خسته کننده نیست. این یک سوال بزرگ است که آنها دارند! هیچ فرد انفرادی یا صاحب فروشگاه بوتیک نمی خواهد خود را با IRS در مشکل بیابد زیرا به اشتباه پرداخت کرده است.
و شما آن را دارید… یک پست وبلاگ با ترافیک بالا.
چگونه سوالات داغ خوانندگان خود را کشف کنید
پس بیایید این را برگردانیم و آن را در وبلاگ خود اعمال کنیم…
با فکر کردن به مشتریان فعلی خود شروع کنید.
چه سوالاتی بیشتر از شما پرسیده می شود؟
آنها چه نگرانی هایی در مورد جایگاه شما دارند؟
چه ترس هایی باعث می شود آنها به دنبال پاسخ سوالات خود باشند؟
این چیزی است که شما باید در مورد آن وبلاگ نویسی کنید.
اگر مطمئن نیستید که چگونه به این لیست سوالات پاسخ دهید (یا اگر به اندازه کافی در تجارت نبوده اید تا مشتریان خود را بشناسید)، نگران نباشید. هنوز کارهایی وجود دارد که می توانید برای پیدا کردن پاسخ ها انجام دهید.
- در رسانه های اجتماعی از اطراف بپرسید
- لیست ایمیل خود را بپرسید
- از سایر کارآفرینان در فضای خود بپرسید
- وبلاگ های دیگر را در جایگاه خود کاوش کنید
برای این نکته نهایی، مراقب محبوب ترین پست های وبلاگ آنها باشید و به موضوعات/سوالاتی که باعث ایجاد این پست ها می شوند توجه داشته باشید. البته موضوعات آنها را دقیقاً کپی نکنید، اما می توانید از این وبلاگ های محبوب به عنوان الهام بخش برای یک موضوع جدید برای پست های خود استفاده کنید.
ترافیک وبلاگ خود را با یک عنوان ثابت سه برابر کنید
موضوع ایده آل پایه و اساس یک پست وبلاگ ویروسی است. اما هنوز باید یک تیتر عالی بنویسید تا به ترافیک ارزشمندی که میل دارید برسید.
من چندین پست وبلاگ در مورد نحوه نوشتن سرفصل های قانع کننده و نکات سریع برای بهبود سرفصل های وبلاگ خود در اسرع وقت نوشته ام.
اما بزرگترین توصیه ای که در حال حاضر می توانم به شما بدهم این است:
قول خود را تا حد امکان واضح و روشن بیان کنید.
موضوع خود را پشت کلمات توخالی فانتزی پنهان نکنید. و با رمز و راز بیش از حد مراقب باشید.
اگر پست وبلاگی دارید که موضوعی را لمس می کند که واقعاً به مخاطبان شما علاقه مند است، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که مثل روز روشن کنید که پست وبلاگ چه سودی برای آنها خواهد داشت.
عنوان مقاله ای که برای مشتریم نوشتم را به خاطر بسپار: «چگونه به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک حقوق بگیریم (و چه کارهایی نباید انجام دهیم).
هیچ زرق و برقی در این عنوان وجود ندارد. واقعا زیاد دیدنش نیست. اما اگر در مورد نحوه پرداخت صحیح به خود به عنوان صاحب یک کسب و کار کوچک سردرگم شده اید، پس شما میدانم این پست وبلاگ برای شماست.
البته، تم هایی که برای مشتری من کار می کنند لزوماً برای شما کار نمی کنند. به همین دلیل است که باید به آنجا بروید و خوانندگان خود را بشناسید! سپس موضوعات مختلف را در وبلاگ خود امتحان کنید و ببینید چه چیزی بیشتر طنین انداز می شود. در کمترین زمان ممکن ترافیک وبلاگ خود را سه برابر کنید.
پس برو بیرون و شروع کن به نوشتن!
جنی رز یک کپینویس و بازاریاب محتوا است که متخصص در بازاریابی B2B، املاک و مستغلات و حسابداری است. او برای مشتریانی مانند AAA، Edward Jones، Flyhomes، Guild Education و غیره می نویسد. نوشته های او همچنین در نشریاتی مانند Business Insider و GOBankingRates ظاهر شده است.