10 ایمیل تعطیلات آماده برای استفاده به مشتریان (و الگوهای رایگان!)

10 ایمیل تعطیلات آماده برای استفاده به مشتریان (و الگوهای رایگان!)

چگونه مشتریان خود را در خواب تعطیلات قرار دهید:

به مشتریان گرامی،

با نزدیک شدن به پایان سال، مایلیم از این فرصت استفاده کرده و صمیمانه از حمایت همه شما تشکر کنیم. از اینکه ما را انتخاب کردید متشکریم و برای شما یک فصل تعطیلات عالی و یک سال نو مبارک آرزو می کنیم!

چگونه بخواهیم ارسال کنیم معتبر تبریک تعطیلات امسال که مشتریان شما واقعاً مایل به خواندن آن هستند؟ این برگه تقلب شماست!

ادامه دهید تا بتوانید یک ایمیل تعطیلات برای مشتریان خود بنویسید که واقعاً معنی دارد.

محتوا

نحوه استفاده از این الگوهای ایمیل تعطیلات

این پست حاوی کپی و خلاقیتی است که می توانید برای ایمیل های قدردانی مشتری تعطیلات خود استفاده کنید. این ایمیل‌ها طولانی‌تر و شخصی‌تر هستند – برای وفادارترین مشتریان یا کسب‌وکارهای شما با پایگاه مشتری کوچک عالی هستند. اگر می‌خواهید نسخه کوتاه‌تر و کلی‌تری داشته باشید، به پیام‌ها و تبریک تعطیلات من سر بزنید.

کپی در زیر نوشته شده است و همچنین در قالب های Canva که می توانید با یک حساب رایگان Canva به آن دسترسی داشته باشید، چسبانده شده است! در اینجا پیوند به قالب های Canva است.

نکات ایمیل تعطیلات برای قدردانی مشتری

در یک محتوای کوتاه مانند این، جزئیات کوچک تاثیر زیادی دارند. در اینجا نحوه انجام درست آن آمده است.

  • مختصر باشید و از لحن گفتگو استفاده کنید. این یک نان تست الکترونیکی است، نه یک گزارش زنده.
  • گرم و مثبت باشید، اما نه بیش از حد هیجان زده. تعطیلات ممکن است برای بسیاری از افراد سخت باشد.
  • با چند گرافیک یا یک عکس تیمی آن را بصری کنید.
  • رشد و دستاوردهای خود را به اشتراک بگذارید تا به مشتریان دلیلی برای اعتماد به نفس در کسب و کار شما بدهید.
  • برای آنها انجام دهید. رشدی که با حمایت آنها به دست آوردید. قدردانی خود را ابراز کنید!
  • دوباره آن را به ماموریت خود وصل کنید. ستون ارزش شما نیست
  • روی آینده تمرکز کنید. با یک اتصال موجود صحبت کنید، اما نه از طریق CTA یا فروش. با این حال، شما می توانید (و باید!) یک CTA را در یک ایمیل بررسی سالیانه قرار دهید.

متصل: 41 پست آماده تعطیلات در رسانه های اجتماعی و قالب های Canva

5 الگوی ایمیل تعطیلات که هر کسب و کاری می تواند استفاده کند

برای آسان‌تر کردن زندگی شما، من چند الگو را گردآوری کرده‌ام که شامل نکات بالا و لیستی از کلمات و عبارات زیر است. به آنها نگاه.

در صورت تمایل، می توانید آنها را در Canva نیز سفارشی کنید

الگوی شماره 1- با تمرکز بر موفقیت

به مشتریان ما:

بدون شور و اشتیاق و انرژی شما ما در اینجا نبودیم.

با تشکر از بازخورد شما، امسال هشت ویژگی جدید به ProductName اضافه کرده‌ایم و بالاترین رتبه‌بندی پلتفرم Review خود را تاکنون کسب کرده‌ایم. و به لطف ارجاعات شما، امسال دو برابر بیشتر از سال گذشته به کسب و کارهای کوچک کمک کرده ایم تا آنلاین شوند. و به خاطر شما، ما کارمان را دوست داریم!

ما نه تنها برای سال 2022 با شما هیجان زده ایم، بلکه اهداف بزرگ و ایده های بزرگی نیز داریم که بی صبرانه منتظر به اشتراک گذاشتن آنها هستیم. پس با ما همراه باشید! اما در حال حاضر، از فصل تعطیلات لذت ببرید!

با سپاس فراوان،

تیم ProductName

از پیوند Canva در بالا برای سفارشی کردن این الگو استفاده کنید.

الگوی شماره 2 – سرگرم کننده و سپاسگزار

به انجمن BusinessName،

همانطور که گفته می شود، “قدردانی مانند آبگوشت است – آن را روی همه چیز بگذارید!” بنابراین ما از شما برای انتخاب BusinessName به عنوان PainPointSolver تشکر می کنیم.

حمایت شما، حضور شما، نظرات و اشتراک‌گذاری‌های شما – همه این‌ها کسب‌وکار ما را زنده نگه می‌دارد و کار ما را هر روز لذت بخش می‌کند.

ما برای شما بهترین ها را در طول فصل تعطیلات آرزو می کنیم و منتظر یک سال عالی دیگر در کنار شما هستیم!

با قدردانی،

همه ما در BusinessName اینجا هستیم

الگوی شماره 3 – توسط مالک

به هر یک از شما،

وقتی اینجا نشسته‌ام و به آهنگ فراگیر معنی‌دار گوش می‌دهم، یادم می‌آید که چقدر ممنونم که شما را در حلقه‌ام دارم.

StudioName ریشه در روابط، سلامت و رشد دارد و شما هستید که آن را زنده می کنید. من هر روز با انرژی جدید، دیدگاه های جدید و دوستان جدیدی که شما هر روز به استودیوی ما می آورید، برکت می دهم.

با آرزوی موفقیت در این فصل تعطیلات و سال آینده. من نمی توانم صبر کنم تا با شما در سال 2022 رشد کنم!

به زودی می بینمت،

اسم شما

از پیوند Canva در بالا برای سفارشی کردن این الگو استفاده کنید.

الگوی شماره 4 — با محوریت ماموریت

برای مبارزان ما،

چه تعطیلات شما را خوشحال کند یا غمگین، گیج یا استرس، یک چیزی که همه ما می توانیم احساس کنیم قدردانی است.

و بنابراین ما تشکر شخصی خود را از شما ابراز می کنیم – برای حضور، برای اعتماد به ما در مورد سلامتی خود، برای چهره های خندان و بازخورد شما.

ما مأموریت داریم که تناسب اندام را برای همه سرگرم‌کننده و در دسترس قرار دهیم، و اعضای اختصاصی مانند شما به ما کمک می‌کنند تا آن را ممکن کنیم.

هر طور که در این فصل تعطیلات احساس می کنید، بدانید که ما از شما قدردانی می کنیم و بی صبرانه منتظر دیدن شما در سال آینده هستیم.

خوب بمان

تیم GymName

از پیوند Canva در بالا برای سفارشی کردن این الگو استفاده کنید.

الگوی شماره 5-خلاصه با تشکر

بنابراین … چگونه یک سال فوق العاده را در کلمات X به پایان می رسانید؟ گرفتیم:

  • 32695 سفارش
  • 200 پست وبلاگ
  • 84 بررسی پنج ستاره
  • 5 کارمند جدید
  • 2 نامزد جایزه
  • 1 سپاس فراوان…

برای شما!

هیچ یک از اینها بدون همه اشتراک گذاری ها، لایک ها، نظرات و اعتماد شما به منابع ما امکان پذیر نخواهد بود. این چیزی است که ما را مشتاق می کند تا هر روز چیزهای جدیدی برای آموزش به شما پیدا کنیم. شما رگ حیاتی BusinessName هستید و با هم به افراد بیشتری کمک می کنیم تا کاری را که دوست دارند پیدا کنند.

با تشکر از شما برای ایفای چنین نقش کلیدی در رشد ما. ما برای شما بهترین ها را در این فصل تعطیلات و سال آینده آرزو می کنیم.

بیایید همه چیز را دوباره در سال آینده انجام دهیم!

تیم BusinessName

از پیوند Canva در بالا برای سفارشی کردن این الگو استفاده کنید.

6 نمونه از ایمیل های تعطیلات واقعی و آنچه آنها را عالی می کند

در اینجا چند نمونه ایمیل واقعی تعطیلات برای قدردانی مشتری با جملات مقدماتی غیر معمول و طراحی جذاب آورده شده است. همچنین ممکن است بخواهید این ایده های اضافی برای بررسی مشتری را بررسی کنید!

پچ ورک: یک شعر!

شما می توانید با این یکی بسیار سرگرم شوید!

  • خیلی ممنونم
  • متن زیاد است، اما وقتی شروع کنید، نمی توانید متوقف شوید.
  • از نظر بصری جذاب – اگرچه یک چهره خوب خواهد بود.

BuildOn: فوق العاده خاص

اگر یک سازمان غیرانتفاعی هستید، چیزی مشابه را در نظر بگیرید.

  • فقط مقدار مناسبی از قدردانی و الهام
  • بصری با صورتک
  • دستاوردهای خاصی که توسط شما ممکن شده است را به اشتراک بگذارید

منبع تصویر

در این فصل از حمایت شما سپاسگزاریم!

با کمک شما، buildOn هزاران دانش آموز را توانمند کرده و صدها جامعه را در سراسر جهان تقویت کرده است.

در سراسر ایالات متحده، ده ها هزار دانش آموز شهری نزدیک به 1.4 میلیون ساعت کار را برای تغییر جوامع خود و توانمندسازی خود سرمایه گذاری کرده اند. امروزه 674 مدرسه آموزش با کیفیت و فرصتی برای رهایی از فقر برای 90000 کودک و بزرگسال در کشورهای در حال توسعه فراهم می کنند.

هیچ کدام از اینها بدون شما امکان پذیر نخواهد بود. متشکرم!

ایالات متحده: Verrry همه کاره است

ما برای شما الهام می گیریم.

  • مثبت بدون زیاده روی
  • پیام های مکالمه و جذاب
  • بصری جذاب، اگرچه یک چهره خوب خواهد بود
  • از صمیم قلب متشکرم، من جزئیات می خواهم

منبع تصویر

با سال جدید، یک حس تجدید به وجود می آید: فرصتی برای نشان دادن بهترین ها در خودمان، حرکت به جلو با مثبت و هدف. از اینکه امسال بخشی از جنبش WE هستید متشکریم – چه در هر مرحله با ما بوده باشید و چه به تازگی به آن ملحق شده اید، ما واقعاً از بودن شما در جامعه ما سپاسگزاریم.

ما با هم دنیا را تغییر می دهیم.»

Office Luv: چهره ها!

Office Luv موفق شد.

  • چهره واقعی کارمندان!
  • کوتاه و شیرین
  • نه “ما دوست داریم از این فرصت استفاده کنیم تا…”

بعدها: تمرکز بر آینده

بخش تشکر از خبرنامه دسامبر 2020 Later’s یکی از مواردی است که باید دنبال شود.

  • لحن گفتگوی شکلک
  • تشکر ویژه
  • تمرکز بر آینده
  • CTA وجود دارد، اما فقط برای پروفایل اینستاگرام

سال 2020 پر از چالش‌ها در دنیای رسانه‌های اجتماعی و فراتر از آن بوده است، و ما می‌خواستیم لحظه‌ای از شما تشکر کنیم. <3

از حضورتان، خواندن ایمیل‌های ما، پیوستن به گفتگو، به اشتراک گذاشتن عشق در رسانه‌های اجتماعی متشکریم – امسال روزهای ما را کمی روشن‌تر کردید.

ما قول می دهیم که سال 2021 بزرگتر و بهتر از همیشه خواهد بود – پس منتظر وبلاگ ها، آموزش های بیشتر و البته ویژگی های جدید هیجان انگیز بعدی باشید!

[Stay tuned]

کایروپراککتور: فوق العاده سفارشی

اگر انفرادی هستید چیزی مشابه را امتحان کنید.

  • سفارشی کردن نام
  • از جمله گرافیک و صورتک
  • شعر خنده دار
  • حس اجتماع
  • تشکر صمیمانه

کریستن تعطیلات مبارک!

من می دانم که تا به حال همه در آغوش گرفته اند و امیدوارم از شادی دوستان، خانواده و تعطیلات لذت ببرند! با این حال، من نمی خواستم این فصل بدون کریسمس رسمی مبارک از خانه ما به خانه شما بگذرد!

ما شما را در زمره دوستان خود می شماریم و از صمیم قلب از شما به خاطر فداکاری شما برای سلامتی و ایجاد خانه و زندگی سالم سپاسگزاریم. این برای ما بیشتر از آنچه شما می دانید معنی دارد، بنابراین از شما متشکرم!

با آرزوی شادی و آرامش

دکتر لیزی

کلمات و عباراتی که پیام ایمیل تعطیلات شما را معتبر می کند

این کلمات و عباراتی را که می‌توانید استفاده کنید و میلیون‌ها کسب‌وکار دیگر چنین نیستند، بررسی کنید:

به جای “مشتری ارزشمند”

آنها را باارزش خطاب نکنید، از طریق پیام های خود به آنها احساس ارزشمندی کنید.

  • مشتریان گرامی
  • به مشتریان بزرگ ما
  • به مشتریان نزدیک و دور، قدیمی و جدید
  • به همه شما
  • به تک تک شما
  • به خانواده بیکر و شرکت
  • به جامعه SparkLife
  • به شما و خانواده هایتان
  • مشتریان عزیز، همکاران و خانواده های شما
  • دوستان
  • نام (اگر لیست کوچکی دارید و می توانید آن را به صورت دستی انجام دهید).

به جای یک “سال هیجان انگیز”

بود…

  • زنده
  • پاداش
  • هیجان انگیز
  • برق رسانی
  • وحشی
  • عالی
  • شور و شوق
  • طراوت بخش
  • زنده
  • روشن
  • معنوی شده
  • هیجان انگیز
  • سخت گیرانه

….سال!

به جای “همچنان که نزدیک می شویم…”

هر “مثل ما”. همانطور که نزدیک می شویم، وارد شوید، متوقف شوید، همه آنها را می شناسید. تو چی میگفتی:

  • هر سال من/ما
  • اگر شما هم مثل ما هستید،…
  • همانطور که می گویند …
  • یکی از نقل قول های مورد علاقه من این است
  • سوال بپرس
  • چه این ایمیل شما را پیدا کند ___، ______________________________________________________________________________ یا _____________________________________________ بودن یا ___________ بودن شما را پیدا کند، امیدواریم شما را خوب پیدا کند!
  • همینطور که اینجا نشسته ام و گوش می کنم [unique/meaningful/inclusive song name]
  • دقیقا 11 ماه پیش بودیم…
  • وقتی امسال را شروع کردیم، _____ کردیم. کم می دانستیم…
  • اینجا در ___ ما به ____ اعتقاد داریم پس…
  • یکی از ارزش های اصلی ما در اینجا در ____ ____ است.
  • همانطور که من این ایمیل را می نویسم، امسال برای اولین بار دارم بارش برف را از بیرون پنجره ام تماشا می کنم.
  • همانطور که معلوم است…

به جای “از این فرصت استفاده کنید تا…”

از این فرصت استفاده کنید تا با استفاده از عباراتی مانند:

  • کلمات نمی توانند ما را توصیف کنند…
  • دست دراز می کنیم تا بگوییم…
  • می خواهیم بدانید که …
  • ما در حال گسترش عمیق ترین …
  • با افتخار و شادی ما…

به جای “از حمایت شما متشکرم”

این جمله اشکالی ندارد، اما آن را با جزئیات بهتر کنید.

ممنون از…

  • ____ خود را به ما اعتماد کنید
  • از ____ برای نیازهای ____ خود استفاده کنید.
  • اعتماد و وفاداری به _____
  • چقدر دارید [taught us, inspired us, encouraged us, etc..]
  • با انتخاب ما به عنوان تامین کننده ____ خود
  • این به ما دلیلی می دهد که هر روز سر کار بیاییم
  • حضور در رویدادهای ما
  • نظرات، اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی، رای‌های شما
  • حالات مثبت، اشتیاق

امسال یک ایمیل تعطیلات ارسال کنید که مشتریان شما قدردان آن باشند

اکنون همه کلمات، عبارات، نکات و الگوهایی را که برای ارسال یک پیام ایمیل معتبر تعطیلات به مشتریان خود نیاز دارید، در اختیار دارید. تو هیچ بهانه ای نداری!

الگوهای پیام تعطیلات بیشتری می خواهید؟