20 نکته برتر بازاریابی که امسال به اشتراک گذاشتیم

20 نکته برتر بازاریابی که امسال به اشتراک گذاشتیم

ما مطالب زیادی منتشر می کنیم. و اگر مدتی است که ما را دنبال می‌کنید، می‌دانید که ما تلاش می‌کنیم نکات و اطلاعاتی را ارائه دهیم که نمی‌توانید در هیچ وبلاگ قدیمی پیدا کنید.

اما دو مشکل: گوگل برای نشان دادن اطلاعاتی طراحی شده است که مردم می دانند باید به دنبال آن باشند. و انسانها برای بازنگری ساخته شده اند.

نتیجه؟ بسیاری از بهترین نکات ما – نکات ظریف کوچک، نکات جانبی و نکات حرفه ای که تفاوت بزرگی ایجاد می کنند – در رادار قرار می گیرند. بنابراین، ما بهترین نکات سال را که ممکن است از دست داده باشید، اما اگر می‌خواهید در سال 2023 موفق شوید، نمی‌توانید از پس آن برآیید، گردآوری کرده‌ایم. آنها فقط ممکن است قوانین کسب و کار شما را تغییر دهند!

محتوا

سوئیچ به بهترین از بهترین ها در…

بهترین تخصص وب سایت و سئو ما

ما همیشه روی سئوی خودمان کار می کنیم و در عین حال به شما کمک می کنیم تا سئوی خود را بهبود ببخشید. در اینجا مواردی وجود دارد که ممکن است از دست داده باشید:

  1. گاهی اوقات باید کمی کسل کننده باشی برای رتبه بالاتر در گوگل. این به معنای استفاده از عناوین و سرفصل های واضح به جای عناوین خلاقانه است. اما نگران نباشید، زمانی که این پست‌ها را به راهنماها و پست‌های اجتماعی تبدیل می‌کنید، می‌توانید از عبارات سرگرم‌کننده‌تری استفاده کنید. برو به پست
  2. تصاویر فشرده همچنان می توانند سرعت صفحه را کاهش دهند اگر غیر ضروری پهن باشند. اگر از ستون‌های کناری در طرح‌بندی وبلاگ خود استفاده می‌کنید، حداکثر عرض بخش محتوا را بیابید و مطمئن شوید که تصاویر شما از آن بیشتر نمی‌شود. می توانید چندین سفر به سرور ذخیره کنید و سئو صفحه خود را بهبود ببخشید. برو به پست
  3. برای افزایش ترافیک وب سایت در کوتاه مدت در حالی که اعتبار دامنه خود را ایجاد می کنید، کلمات کلیدی برای هدف قرار دادن محتوایی با درجه سختی کمتر یا مساوی با DA فعلی خود ایجاد کنید. برو به پست
  4. برای بهبود سئوی خود از طریق لینک سازی داخلی، هدف این است که هر صفحه ای در سایت خود را بیش از سه کلیک از صفحه اصلی خود دور کنید. علاوه بر متن لنگر، حتماً منوهای ناوبری، فوترها، ستون‌های کناری و صفحات ستون خود را بهینه کنید. برو به پست
  5. اولویت‌بندی دسترسی به SEO و CRO شما نیز کمک می‌کند. بنابراین مطمئن شوید که این بخشی از ممیزی وب سایت شما است. برچسب های HTML، متن لنگر واضح و توصیفی، متن جایگزین تصویر و فرم های آسان برای استفاده را بررسی کنید. برو به پست

دایرکتوری های برتر PPC ما

این دایرکتوری ها در درجه اول بر روی جستجو و شبکه های اجتماعی متمرکز هستند، و برخی از جواهرات کمپین بازاریابی مجدد و ویدیویی نیز در آن پرتاب می شوند.

تبلیغات گوگل

  1. برای هدف قرار دادن مخاطبان رقابتی خود بدون شکستن بانک، ما چند جایگزین عالی ارزان قیمت برای هدف‌یابی کلمات کلیدی جستجوی رقابتی، از جمله تبلیغات Quora بر اساس موضوع یا علاقه، گروه‌های اعضای Linkedin مشابه دنبال‌کنندگان توییتر، انجمن‌های Reddit و نتایج جستجوی YouTube به اشتراک گذاشته‌ایم. برو به پست
  2. برای صرفه جویی در هزینه در تبلیغات گوگل، به هدف گذاری شهر/محله پایبند باشید. کدهای پستی از نظر تئوری عالی هستند، اما پلتفرم‌های تبلیغاتی گاهی اوقات برای تعیین آنها مشکل دارند. اولی ممکن است پوشش بهتری به شما بدهد. برو به پست
  3. کمپین های تبلیغاتی گوگل بدون سود یا بدون سود همچنان می توانند ارزشمند باشند اگر هدف شما انتقال محصول است، اگر این یک کمپین جذب رقیب است، اگر فروش با مشتری LTV بالا است، یا اگر یک کمپین برند محلی است. برو به پست
  4. تبلیغات جستجوی واکنشگرا جایگزین تست کپی تبلیغاتی نیستند. همچنان باید به طور معمول نسخه تبلیغاتی خود را با 2-4 تنوع فعال در هر گروه تبلیغاتی آزمایش کنید. هر ماه، بی اثر را متوقف کنید و آن را با یک نوع جدید جایگزین کنید. برو به پست

تبلیغات فیسبوک

  1. ادغام تلاش‌های تبدیل فیسبوک می‌تواند در زمان شما صرفه‌جویی کند. نه به دلیل اندازه‌گیری مجموع رویداد، بلکه به این دلیل که می‌تواند به شما امکان دهد تعداد تبدیل‌ها را در نمای سطح کمپین دریافت کنید و تصمیم‌گیری در کل حساب را بسیار سریع‌تر انجام دهید. برو به پست
  2. هک هدف گذاری فوق خلاقانه فیس بوک: آیا از هدف قرار دادن محدودیت های مبتنی بر هدف گذاری اشتغال، املاک و مستغلات و امور مالی آزرده خاطر هستید؟ از مخاطبان بازار Google استفاده کنید که هنوز این نوع هدف گذاری را ارائه می دهند تا ترافیک سایت خود را به دست آورید که می توانید از آن به عنوان مخاطب منبع برای یک کمپین مشابه فیس بوک استفاده کنید. برو به پست
  3. مطمئن ترین و کارآمدترین راه برای افزایش بودجه تبلیغاتی فیسبوک شما از طریق مناقصه هدف برای هزینه خروجی (سرپوش هزینه قبلی). چند پیشنهاد را با فعال کردن CBO (بهینه سازی بودجه کمپین) و حداقل هزینه برای هر مجموعه تبلیغاتی امتحان کنید. فیس بوک به طور خودکار پیشنهادهای مختلف را در محدوده های مختلف آزمایش می کند، بنابراین می توانید به راحتی موفق ترین تاکتیک های خود را شناسایی و افزایش دهید. برو به پست

PPC بیشتر

  1. CTA در صفحه فرود ممکن است بهترین روش برای کسب و کار شما نباشد. اقدامات تبدیل ثانویه را در برخی از صفحات فرود با هدف بالا نادیده نگیرید – مانند ثبت نام ایمیل یا یک ابزار ماشین حساب. آنها ممکن است هدف تبدیل مورد نظر شما نباشند، اما ممکن است کاربرانی را جذب کنند که می توانید آنها را مجدداً هدف گیری کنید. برو به پست
  2. کمپین های بازاریابی مجدد خود را پیش از موعد متوقف نکنید. بله، مخاطبان شما باید حداقل 1000 نفر باشند، اما اگر از فهرست مشتریان به عنوان مبنایی برای مخاطبان مشابه یا مشابه استفاده می‌کنید، ممکن است پردازش آن تا 48 ساعت طول بکشد و شما «خیلی کوچک برای ارائه خدمات» خواهید بود. “تا زمانی که کاملا ذوب شود. برو به پست
  3. کمپین‌های ویدیویی دارای چاپ دقیقی هستند که باید بدانید. به عنوان مثال، اگر در حال تحقیق در مورد وب‌سایت‌های GDN برای قرار دادن کمپین ویدیویی خود در آن هستید، بدانید که Google همه سایت‌های موجود در GDN را به شما نشان می‌دهد، نه فقط آن‌هایی را که دارای تبلیغات ویدیویی هستند. بنابراین قبل از اینکه آنها را اضافه کنید این سایت ها را بررسی کنید تا از هدر رفتن هزینه ها جلوگیری کنید. برو به پست

    کرم محصول کپی رایتینگ ما

    الگوها و پست‌های نمونه ما همیشه پرفروش‌اند، اما ممکن است برخی از این جزئیات دقیق را هنگام مرور از دست داده باشید:

    1. بیش از هفت کلمه قدرتمند وجود دارد. بله، کلماتی مانند «شما»، «آزاد» و «زیرا» واژه‌های قدرتمند کلاسیک هستند، اما قدرت استفاده از جایگزین‌های «برترین»، «تقویت‌کننده» و «نوآورانه» را نادیده نگیرید. این 350 کلمه و عبارت جالب را امتحان کنید که شما را متمایز می کند.
    2. از Google Trends برای ثبت نکات ظریف در کپی تبلیغات خود استفاده کنید. برای مثال “ابزارهای بازاریابی” در مقابل “نرم افزار بازاریابی” را در نظر بگیرید. در ویسکانسین، بیشتر در مورد ابزارها است، در حالی که در آلاباما، این نرم افزار است. این می تواند تفاوت زیادی در نرخ کلیک و کمپین های شما ایجاد کند. برو به پست
    3. برای اینکه خوانندگان وبلاگ خود را درگیر نگه دارید، در پست های خود از تیپ های سطلی استفاده کنید. این یک اصطلاح فانتزی برای عبارات پل محاوره ای بین پاراگراف هایی مانند “حقیقت این است…” “منظورم این است:” و “اما این همه چیز نیست.” فقط زیاده روی نکنید و به یاد داشته باشید که پست شما همچنان باید متواضع باشد. برو به پست
    4. از سؤالات واضح یا چارچوب بندی خودداری کنید در بالای توضیحات، اطلاعیه‌ها و سایر مطالب تبلیغاتی نمایه تجاری و اجتماعی شما – مانند «می‌خواهید مشتریان بیشتری به دست آورید؟» یا «به یک پلتفرم همه کاره نیاز دارید تا به شما در مدیریت صورت‌حساب اشتراکتان کمک کند؟ خلاق بودن. هدف شما در اینجا جلب توجه است، نه پنهان کردن ویژگی ها یا مزایا. برو به پست
    5. با کپی تبلیغ PPC خود 3 روپیه بدست آورید: تکرار و تقویت کنید، اما اضافی نباشید. بله، ارتباط کلمه کلیدی برای امتیاز کیفیت مهم است. اما یک بار در عنوان خود، مسیر نمایش و/یا توضیحات کافی است. از فضای باقیمانده برای ویژگی ها، مزایا یا کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید. برو به پست

    و این یک بسته بندی است!

    ما البته در مورد بیشتر از مقوله‌های بالا می‌نویسیم، اما SEO، PPC و کپی‌رایتینگ مورد علاقه خوانندگان هستند، بنابراین برای پوشش بهترین‌ها روی آن‌ها تصمیم گرفته‌ایم. صفحه اصلی وبلاگ ما را برای دسته بندی های بیشتر از جمله رسانه های اجتماعی، گزارش و تجزیه و تحلیل، نرخ تبدیل، صفحات فرود، اخبار صنعت و موارد دیگر بررسی کنید!

    اکنون برای شما – هر نکته ای که برای شما جالب بود و فکر می کنید شایسته حضور در این مجموعه است؟ در نظرات به ما اطلاع دهید! و منتظر اطلاعات بیشتر باشید که در سال 2023 از کجا آمده است!