دیروز، گوگل تغییراتی را در افزونه های تبلیغاتی اعلام کرد – که همگی بسیار خوب هستند، اما ممکن است برای تبلیغ کنندگان تازه کار کمی گیج کننده باشند – بنابراین ما در این پست آن را تجزیه می کنیم.
تصویر را بزرگ کنید | تاپیک توییتر را بررسی کنید.
چهار به روز رسانی به شرح زیر است:
- افزونه های تبلیغاتی اکنون دارایی نامیده می شوند.
- [Legacy] ایجاد و مشاهده برنامه های افزودنی آسان تر است.
- نمایش ترکیبات گزارش [legacy] عملکرد پسوند
- گزارش دارایی جدید برای نشان دادن عملکرد دارایی های فردی.
برای دریافت تمام اطلاعات به ادامه مطلب بروید!
به روز رسانی برنامه های افزودنی تبلیغات گوگل: نسخه کوتاه
بنابراین در اینجا خلاصه ای از اطلاعیه 15 سپتامبر گوگل در مورد برنامه های افزودنی است:
برنامههای افزودنی در Google Ads اکنون به «دارایی» تغییر نام دادهاند. در هفته های آینده، روند ایجاد تبلیغات تغییر خواهد کرد آنهایی که شما ایجاد و تجسم خواهید کرد [legacy] برنامه های افزودنی در پنجره ایجاد آگهی (بر خلاف اکنون به طور جداگانه). علاوه بر این، در هفته های آتی می توانید عملکرد دارایی های فردی را در الف مشاهده کنید جدید گزارش ملک. و در ماه های آینده می توانید ببینید [legacy] اجرای پسوند ج گزارش ترکیبی
کاری برای انجام دادن نیست– همه اینها به طور خودکار و وجود شما اتفاق می افتد [legacy] الحاقات و ارتباطات دست نخورده باقی خواهند ماند.
چه چیزی با داراییها و برنامههای افزودنی Google Ads تغییر میکند؟
حالا بیایید به هر تغییری بپردازیم.
تغییر شماره 1: افزونه های تبلیغاتی اکنون دارایی نامیده می شوند
چه زمانی اتفاق می افتد؟ اکنون.
این بخش از به روز رسانی بسیار ساده است. افزونههای Google Ads اکنون دارایی نامیده میشوند. هیچ چیز در مورد خود دارایی ها (افزونه های fka) تغییر نمی کند، فقط نام. بنابراین هنوز هم می توانید ایجاد کنید:
اما در حالی که همه [legacy] افزونهها اکنون دارایی هستند، نه همه داراییها [legacy] پسوندها داراییها همچنین شامل عناوین و توضیحات (برای تبلیغات جستجوی واکنشگرا)، و همچنین تصاویر، آرمها و ویدیوها (برای کمپینهای حداکثر کارایی) هستند.
تغییر شماره 2: می توانید به راحتی دارایی ها را ایجاد کنید (افزونه های fka)
چه زمانی اتفاق می افتد؟ در هفته های آینده.
اکنون، میدانم که گاهی اوقات گوگل یک بهروزرسانی کمتر از ایدهآل را بهعنوان «روش آسانتر» برای انجام X، Y یا Z ارائه میکند، اما در این مورد، به نظر میرسد که این واقعاً یک بهبود واقعی در روند ایجاد تبلیغات Google باشد.
قبلا، [legacy] افزونهها مرحلهای جدا از ایجاد تبلیغات در فرآیند راهاندازی کمپین بودند. شما (1) پیشنهاد (2) تنظیمات کمپین، (3) کلمات کلیدی و تبلیغات، (4) برنامه های افزودنی و سپس (5) بودجه داشتید. اکنون (1) پیشنهاد (2) تنظیمات کمپین، (3) کلمات کلیدی (4) تبلیغات و دارایی ها و سپس (5) بودجه خواهید داشت.
این بدان معناست که قبلاً یک پنجره داشتید که میتوانید عناوین و توضیحات خود را وارد کرده و پیشنمایش کنید (نکاتی در مورد کپی تبلیغات جستجوی واکنشگرا در اینجا) و سپس یک پنجره جداگانه که میتوانید پیشنمایش خود را در آنجا مشاهده کنید. [legacy] برنامه های افزودنی، اما نه در ترکیب با تبلیغی که آن را به آن پیوند می دهید.
اکنون می توانید مال خود را ایجاد و پیش نمایش کنید [legacy] پسوند عناوین و توضیحات شما.
دو تغییر دیگر:
- Google اکنون دارایی ها را بر اساس هدف کمپین شما توصیه می کند (مانند توصیه دارایی در فرم سرنخ اگر هدف شما ایجاد سرنخ است).
- هر دارایی (افزونههای fka) که در این گردش کار جدید ایجاد میکنید برای سایر کمپینها و گروههای تبلیغاتی نیز در دسترس خواهد بود.
تغییر شماره 3: [Legacy] پسوندها در گزارش ترکیبی گنجانده شوند
چه زمانی اتفاق می افتد؟ داده های جدید در این گزارش طی چند ماه آینده منتشر خواهد شد.
بنابراین گزارش Combinations یک گزارش جدید در Google Ads نیست. چیزی که این گزارش به شما نشان میدهد، تعداد نمایشهایی است که هر ترکیبی از داراییها در آگهی جستجوی واکنشگرای شما دریافت کردهاند، بنابراین میتوانید ببینید که کدامها رایجترین هستند.
از آنجایی که RSA ها از یادگیری ماشینی برای ارائه مؤثرترین ترکیب ها استفاده می کنند، این اساساً به شما ایده می دهد که کدام یک از آنها مؤثرتر هستند، اما همانطور که Google در گزارش به ما یادآوری می کند، ایجاد نسخه های ثابت از مؤثرترین ترکیب ها توصیه نمی شود. (با استفاده از پین کردن)، زیرا RSA ها از سیگنال های بلادرنگ برای تولید ترکیب ها استفاده می کنند.
آنچه تغییر می کند موارد زیر است: از آنجایی که افزونه ها اکنون دارایی هستند، اکنون می توانید ببینید کدام یک [legacy] افزونه ها نیز بیشترین تأثیر را دارند.
تغییر شماره 4: تبلیغات جدید و گزارش دارایی ها
چه زمانی اتفاق می افتد؟ این گزارش در هفته های آینده توزیع خواهد شد.
آخرین اما نه کماهمیت، گزارش جدیدی به نام گزارش دارایی وجود دارد که به شما امکان میدهد عملکرد داراییهای فردی را در تبلیغات جستجوی پاسخگو خود (برخلاف ترکیبی از داراییها) مشاهده کنید. گزارش دارایی در سطح تبلیغات و گزارش دارایی در سطح کمپین وجود دارد و در تب Ads & Assets در پانل پیمایش سمت چپ در دسترس خواهد بود:
سپس دو نما خواهید داشت:
که در نمای دارایی، شما می توانید عملکرد عنوان و توضیحات را مشاهده کنید:
توجه داشته باشید که هر یک از این تصاویر یک اسکرین شات از یک GIF در پیام گوگل است.
این شامل تعداد و کدام آگهیهایی است که از دارایی استفاده میکنند، اینکه آیا پین شده است، و کلیکها، نمایشها، نرخ کلیک و معیارهای عملکرد:
که در نمای تداعیاطلاعات مشابهی را برای خود خواهید دید [legacy] افزونه هایی مانند لینک سایت، تصویر، فرم سرنخ، تماس، قیمت، تبلیغات و غیره. همچنین قابلیت مشاهده کلیکها، نمایشها و CTR را خواهید داشت:
آیا نیاز به انجام کاری دارید؟
نه! همانطور که گوگل بیان می کند،
هر برنامه افزودنی موجود به طور خودکار به داراییها منتقل میشود و در عین حال ارتباط خود را در سطح حساب، کمپین و گروه تبلیغات حفظ میکند.
اما اگر میخواهید بدانید کدام داراییها (افزونههای fka) برای تبلیغات شما بهترین هستند، ما را بررسی کنید تبلیغات گوگل [legacy extensions 🤦🏻♀️ ] خوش طعم