5 دلیلی که حضور آنلاین شما اهمیت دارد - جنی رز اسپادو

5 دلیلی که حضور آنلاین شما اهمیت دارد – جنی رز اسپادو

اگر آشنا به نظر می رسد به من اطلاع دهید. شما در چند سال گذشته کسب و کار خود را رشد داده اید و به خوبی رشد کرده است، اما احساس می کنید گیر کرده اید. بنابراین شما در حال تلاش برای ایجاد حضور آنلاین برای برند خود هستید.

اما پس از گذشت چند ماه از تولید و تبلیغ محتوا، ثمره چندانی برای زحمات خود نمی بینید. اعداد شما به هیچ وجه به چیزی که می خواهید نزدیک نیستند … پس چه فایده ای دارد؟

وقتی در چنین وضعیتی قرار می گیرید، به راحتی دلسرد می شوید. در این لحظات، احتمالاً افکاری مانند این دارید:

این برای همیشه طول می کشد! چرا من زمان زیادی را صرف تبلیغ کسب و کار خود در رسانه های اجتماعی می کنم در حالی که هیچ کس حتی اهمیتی نمی دهد؟

من هرگز به اندازه محبوبیت در اینستاگرام نخواهم بود [Insert Fellow Businessperson Here]. آنها طرفداران زیادی دارند. من فقط چند صد تا دارم

من… دارم… نمی دانم چه می کنم!

اگر تا به حال متوجه شده اید که به این چیزها فکر می کنید، بگذارید به شما اطمینان دهم … شما 100% عادی هستید!

بنابراین، اگر پرورش حضور آنلاین می تواند بسیار دشوار باشد، چرا حتی به خود زحمت دهید؟

من به شما می گویم چرا. در واقع، در این مقاله به شما 5 دلیل قانع کننده برای اینکه چرا کسب و کار شما نیاز به حضور آنلاین دارد، می پردازم.

بگذارید به طور خلاصه آنها را برای شما مرور کنم:

  • مشتریان شما آنلاین هستند.
  • داشتن یک حضور آنلاین باعث می‌شود که یک کسب‌وکار قانونی به نظر برسید.
  • حضور آنلاین شما 24 ساعته برای شما کار می کند، نه فقط در طول رویدادهای شبکه.
  • اتوماسیون آنلاین به شما این امکان را می دهد که به طور همزمان تعداد بیشتری از مشتریان را پرورش دهید.
  • این پایگاه مشتریان شما را فراتر از موقعیت جغرافیایی شما باز می کند.

حال اجازه دهید هر یک از این دلایل را در سطح عمیق تری بررسی کنیم.

1. حضور آنلاین شما اهمیت دارد زیرا مشتریان شما آنلاین هستند

مشتریان شما آنلاین هستند. و نه فقط مشتریان آینده شما – منظورم مشتریان فعلی شماست. آنها آنلاین هستند و به دنبال راه حل های آنلاین برای مشکل خود هستند.

اما حرف من را قبول نکن یک مطالعه در سال 2019 نشان داد که 81٪ از مصرف کنندگان قبل از خرید در یک فروشگاه فیزیکی تحقیقات آنلاین انجام می دهند. و 85٪ قبل از خرید آنلاین تحقیق آنلاین انجام می دهند.

مشتریان امروزی می خواهند قبل از خرید آنچه شما ارائه می دهید، شما را به صورت آنلاین جستجو کنند.

در عصر دیجیتال ما، شما نمی توانید آن را بپردازید نه برای حضور آنلاین منظورم این نیست که تهدید آمیز یا قضاوت کننده به نظر برسد. فقط هست.

بهش فکر کن. وقتی نیاز به خرید چیزی دارید، چه کار می کنید؟ احتمالاً یکی از این دو چیز است: یا از دوستان خود می‌پرسید که این محصول/خدمات را از کجا دریافت می‌کنند، یا به صورت آنلاین درباره آن تحقیق می‌کنید.

اگر یک کسب و کار کوچک دارید، ارجاع ها احتمالا قوی ترین راه شما برای جذب مشتری هستند. اما اگر می خواهید تجارت کوچک خود را فراتر از دایره دوستان خود توسعه دهید، باید یک حضور آنلاین ایجاد کنید.

2. حضور آنلاین باعث می شود کسب و کار شما قانونی به نظر برسد

وقتی مردم در مورد کسب و کار شما می شنوند و قصد خرید دارند، اولین کاری که انجام می دهند این است که شما را به صورت آنلاین جستجو کنند. قول میدهم.

من این کار را بیشتر از آنچه که بتوانم بشمارم انجام داده ام. و اگر نتوانم شخص مورد نظر را آنلاین پیدا کنم، این یک پرچم قرمز برای من ایجاد می کند و باعث می شود ناخودآگاه کیفیت محصولات یا خدمات کسب و کار را زیر سوال ببرم.

شاید ناخودآگاه عادلانه نباشد که به این نتیجه برسیم. اما می توانم به شما بگویم به این دلیل است که من در عصر دیجیتالی بزرگ شده ام. و من تنها کسی نیستم که اینطور فکر می کنم.

حضور آنلاین شما نشان دهنده کیفیت برند شما برای اکثریت قریب به اتفاق مشتریان شما – در حال حاضر و آینده است. تنها به همین دلیل، پرورش حضور آنلاین شما ارزش تلاش را دارد.

این به معنای ایجاد وب سایتی است که تمیز، مارک دار و آسان برای پیمایش باشد. این همچنین به معنای فعال بودن در حداقل یک یا دو پلت فرم رسانه اجتماعی است. در نهایت، این به معنای رشد و پرورش مخاطبان خود از طریق ایمیل است.

3. حضور آنلاین شما 24/7 برای شما کار می کند

برخلاف شبکه و ارجاع، بازاریابی آنلاین شما در هر زمان، روز یا شب برای شما کار می کند.

هنگامی که محتوا را به صورت آنلاین قرار می دهید، در آنجا باقی می ماند تا مردم آن را پیدا کنند. من مشتریانی داشته ام که وبلاگ های من را ماه ها پس از ارسال آنها پیدا کرده اند و در نتیجه کار من را دوست داشتند و می خواستند من را استخدام کنند.

البته رسانه های اجتماعی به تعهدی نیاز دارند. اما حتی با استفاده از رسانه های اجتماعی، می توانید پست ها را از قبل برنامه ریزی کنید و سپس حدود 15 دقیقه در روز را صرف تماس با افرادی کنید که پست های شما را لایک کرده اند یا در مورد آنها نظر داده اند.

قطعا راه هایی برای صرفه جویی در زمان با بازاریابی آنلاین وجود دارد!

4. بازاریابی آنلاین به شما این امکان را می دهد که مشتریان زیادی را به طور همزمان حفظ کنید

درست است، هیچ چیز مانند جلسات حضوری یا ایمیل های پیگیری شخصی برای متقاعد کردن مشتری برای همکاری با شما وجود ندارد.

اما با بازاریابی آنلاین، می‌توانید به طور همزمان مشتریان زیادی را مدیریت کنید. نه فقط 20، بلکه ده ها، صدها – حتی هزاران.

این قدرت اتوماسیون است! برنامه ریزی پست های رسانه های اجتماعی، پست های وبلاگ، ایمیل ها و غیره از زمان محدود شما برای دسترسی به افراد بسیار بیشتری نسبت به تماس‌های تلفنی شخصی و جلسات شبکه استفاده می‌کند.

5. پلت فرم آنلاین شما پایگاه مشتریان شما را باز می کند

ایجاد یک حضور آنلاین قوی به شما امکان می دهد با مشتریان بالقوه در سراسر کشور و جهان ارتباط برقرار کنید، نه فقط در جامعه محلی خود.

من خارج از خانه ام در فلوریدا مرکزی کار می کنم، اما تمام تجارت من آنلاین است. در نتیجه، تنها حدود 25 درصد از مشتریان من در فلوریدا هستند. بقیه در سراسر آمریکا هستند! به اندازه کافی عجیب، حدود 50 درصد از مشتریان من در کالیفرنیا هستند. مطمئن نیستم چرا اینطوری شد…

اما نکته اصلی این است که وقتی حضور آنلاین دارید، شما را به روی مشتریان خارج از موقعیت جغرافیایی خود باز می کند. و همانطور که می دانید مشتریان بیشتر به معنای درآمد بیشتر است.

از امروز شروع به پرورش حضور آنلاین خود کنید

امیدوارم شما را از ارزش ایجاد یک حضور آنلاین قوی برای کسب و کارتان متقاعد کرده باشم.

اگر هنوز ساختن پلتفرم آنلاین خود را شروع نکرده اید، به شدت توصیه می کنم که از همین امروز شروع کنید. بیشتر از این منتظر نباش این وب سایت را ایجاد کنید. آن پست های رسانه های اجتماعی را ایجاد کنید. آن وبلاگ ها را بنویسید. این ایمیل ها را ارسال کنید شما آن را مدیون کسب و کار خود هستید!

در اینجا یک کتاب الکترونیکی رایگان در مورد چگونگی ایجاد حضور آنلاین خود از طریق وبلاگ نویسی، رسانه های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی وجود دارد. من فکر می کنم آن را مفید خواهید یافت!

و اگر سعی کرده اید حضور آنلاین خود را ایجاد کنید و تا کنون از نتایج کاملاً ناامید شده اید، مایلم در مورد آنچه ممکن است مانع شما شود با شما صحبت کنم.

یک تماس شفاف رایگان با من برنامه ریزی کنید تا ببینید چگونه می توانم به شما کمک کنم تا حضور آنلاینی را که کسب و کار شما شایسته آن است ایجاد کنید. بدون سردرگمی – فقط وضوح و رشد!

این تصویر را پین کنید و عشق را به اشتراک بگذارید!

جنی رز یک کپی‌نویس و بازاریاب محتوا است که متخصص در بازاریابی B2B، املاک و مستغلات و حسابداری است. او برای مشتریانی مانند AAA، Edward Jones، Flyhomes، Guild Education و غیره می نویسد. نوشته های او همچنین در نشریاتی مانند Business Insider و GOBankingRates ظاهر شده است.