
میلیاردها نفر هر روز از Google برای یافتن مشاغل جدید، پاسخ به سؤالات یا راه حل های مفید برای مشکلات خود استفاده می کنند – و Google Ads بخش ارزشمندی از این تبادل برای جستجوگران و مشاغل است.
متأسفانه، برخی از بازیگران بد سعی کردهاند از این اعتماد متقابل سوء استفاده کنند و سعی کردهاند با تقلب بهعنوان رقبای خود تبلیغ کنند و یا جعل هویت سایر مشاغل آنلاین باشند. این کلاهبرداران از مشتریان بالقوه شما سوء استفاده می کنند و می توانند اعتبار برند شما را تضعیف کنند. تخمین زده می شود که تا 20٪ از تبلیغات دیجیتال در نهایت کلاهبرداری یا کلاهبرداری هستند، و 49٪ از تبلیغ کنندگان گزارش می دهند که تقلب در تبلیغات یک مشکل بزرگ در اجرای تاکتیک هایی مانند تبلیغات جستجو است.
برای جلوگیری از این نوع کلاهبرداری آنلاین، گوگل در سال 2020 اعلام کرد که برای ادامه استفاده از Google Ads از تبلیغ کنندگان خود می خواهد هویت خود را تأیید کنند. اما اکثریت قریب به اتفاق تبلیغکنندگان Google حسابهای خود را تأیید نکردهاند – عمدتاً به این دلیل که Google هنوز از آنها خواسته یا دعوت نکرده است که هویت خود را تأیید کنند.
برای کمک به تبلیغکنندگان بیشتر برای شروع تأیید هویت خود، Google اخیراً اعلام کرد که برخی از حسابها میتوانند تأیید خود را زودتر برای تبلیغکننده ارسال کنند. ما پنج دلیل را به اشتراک میگذاریم که چرا باید این بررسی زودهنگام را تکمیل کنید – و چرا آنقدر مهم است.
راستیآزمایی تبلیغکننده گوگل چیست؟
گوگل برای اولین بار در سال 2018 تأیید آگهیدهنده را برای کسانی که تبلیغات سیاسی میخرند معرفی کرد. اما آنها آن را در سال 2020 گسترش دادند تا شفافیت را افزایش دهند. در اینجا آنچه گوگل در مورد آن می گوید:
“[Advertiser verification] درک اینکه تبلیغکننده پشت آگهیهایی که از Google میبینند چه کسی است را برای مردم آسانتر میکند و به آنها کمک میکند هنگام استفاده از کنترلهای تبلیغات ما تصمیمات آگاهانهتری بگیرند. همچنین با شناسایی بازیگران بد و جلوگیری از تلاش آنها برای معرفی نادرست خود به حفظ سلامت اکوسیستم تبلیغات دیجیتال کمک می کند.
پس از این اعلامیه در سال 2020، از بسیاری از تبلیغکنندگان دعوت شد تا هویت خود را در حساب Google Ads خود – معمولاً از طریق ایمیل یا اعلان – تأیید کنند و سپس 30 روز برای شروع فرآیند به آنها فرصت داده شد. برای اکثر تبلیغکنندگان، این فرآیند ساده و سرراست است و فقط چند دقیقه طول میکشد.
تکمیل زودهنگام فرآیند تأیید آگهیدهنده Google Ads چیزی بیش از پیشروی از کارهای اداری مورد نیاز است. در طول یک سال گذشته، گوگل بی سر و صدا برخی از مزایا، ویژگی ها و مزایای اضافی را برای تبلیغ کنندگان تأیید شده خود ارائه کرده است. در مرحله بعد، آنها را به همراه برخی از مزایای اضافی تأیید اولیه بررسی خواهیم کرد.
5 دلیل برای تکمیل تأیید صحت تبلیغ کننده گوگل در اسرع وقت
در اینجا پنج مزیت کلیدی برای تکمیل زودهنگام تأیید حساب Google Ads آورده شده است.
1. افزایش اعتماد و اطمینان برای تبلیغات گوگل شما
برنامه راستیآزمایی تبلیغکننده Google برای برجسته کردن مارکهای معتبر و حذف هر گونه کلاهبردار از SERP طراحی شده است. جستجوگران شکاک احتمالاً از تبلیغاتی که با آنها ناآشنا هستند یا معاملاتی که ممکن است “خیلی خوب برای واقعی بودن” باشند اجتناب کنند – حتی اگر معتبر باشند. با تأیید تبلیغات خود در Google، تبلیغات شما به طور خودکار هر بار که ظاهر می شوند با یک افشا ظاهر می شوند، جایی که کاربران می توانند به سرعت و به راحتی صحت و مکان شما را تأیید کنند و سایر تبلیغاتی را که در Google اجرا می کنید مشاهده کنند.
در SERP، تبلیغکنندگان میتوانند اطلاعات تأیید آگهیدهنده شما را با کلیک کردن روی نماد 3 نقطه (یا نماد اطلاعات در دستگاه تلفن همراه) ببینند. تبلیغات در یوتیوب یا شبکه نمایش گوگل نیز دارای افشا و شفافیت مشابهی برای تبلیغکنندگان تأیید شده است.
2. نشان های تأیید شده انحصاری در تبلیغات شما (نسخه عنوان مارک دار)
توییتر دیگر تنها نشان آبی شهر نیست. از آنجایی که Google به تبلیغکنندگان بیشتری اجازه میدهد هویت خود را تأیید کنند، آنها همچنین با افتخار تبلیغکنندگانی را که فرآیند تأیید را تکمیل کردهاند، با یک نشان جدید براق در کنار تبلیغات خود برجسته میکنند. گوگل در حال آزمایش نشان تأیید آبی و طلایی در کنار تبلیغکنندگان مختلف SERP تأیید شده است.
منبع
این نشانهای تأیید پتانسیل این را دارند که برای تبلیغکنندگانی که میخواهند خود را از دیگران در SERP متمایز کنند، بهویژه برای هر رقیبی که میخواهد از شهرت برند قوی خود سرمایهگذاری کند. این نشانها برای حسابهای تأیید شده منحصر به فرد هستند و میتوانند مستقیماً بر عملکرد تبلیغات تأثیر بگذارند و نرخ کلیک را بهبود بخشند.
این نشانها نه تنها افزودنی خوبی برای تبلیغات PPC شما هستند، بلکه میتوانند به تبلیغکنندگان اجازه دهند تا برخی از عناوین تبلیغات فعلی خود را جایگزین کنند که به جستجوگران اطمینان میدهد با «سایت برند رسمی» و پیامهای مشابه معمولی. در حالی که این سرفصلها اغلب به اثربخشی تبلیغات کمک میکنند، اما قانعکنندهترین پیام نیستند. من مطمئن هستم که بیشتر تبلیغکنندگان از اینکه مجبور نباشند از یکی از سرفصلهای خود برای اطمینان دادن به جستجوگران از صحت آگهی خود استفاده کنند، قدردانی میکنند.
3. نام تجاری خود را با دارایی نام تجاری برجسته کنید (فقط برای تبلیغ کنندگان تأیید شده در دسترس است)
در اواخر سال 2022، گوگل برخی از ویژگی های تبلیغاتی انحصاری را برای تبلیغ کنندگان تأیید شده اعلام کرد. از جمله این ویژگیها، دارایی نام تجاری جدید است که به شما امکان میدهد نام کسبوکارتان را بهطور برجسته در بالای آگهی خود نمایش دهید.
این دارایی جدید به شما امکان می دهد تبلیغات خود را تأیید کنید و برند خود را تبلیغ کنید. Google می تواند به صورت پویا این اطلاعات را از وب سایت شما بیرون بکشد، یا می توانید نام کسب و کار خود را در سطح کمپین Google Ads ارائه دهید. داراییهای Google Business Name باید:
- حداکثر شامل 25 کاراکتر باشد.
- نام دامنه یا نام تجاری رسمی ارائه شده در طول فرآیند تأیید را کاملاً مطابقت دهید.
- به صورت برجسته در صفحه فرود آگهی نمایش داده شود.
4. دارایی های آرم سفارشی برای تبلیغ کنندگان تأیید شده
به عنوان خواهر دارایی نام شرکت جدید، دارایی لوگو نیز یک ویژگی انحصاری برای تبلیغ کنندگان تأیید شده است. دارایی نشانواره کسبوکار به تبلیغکنندگان تأیید شده اجازه میدهد یک نماد آرم سفارشی را در سمت چپ تبلیغات خود قرار دهند. این به طور موثر به تبلیغ PPC شما اجازه می دهد تا فاویکون مشابه نتایج ارگانیک را نمایش دهد.
هر آگهی بدون دارایی نشانواره به سادگی همان نماد کره آبی را به عنوان مکاننما نشان میدهد.
نمونه ای از دو آگهی: یکی با و دیگری بدون دارایی با نام و نشان تجاری منحصر به فرد.
مانند سایر داراییهای تبلیغات Google (که قبلاً به عنوان افزونه شناخته میشد)، این ویژگیهای جدید را میتوان پس از تکمیل فرآیند تأیید آگهیدهنده، مستقیماً در حساب Google Ads شما ایجاد کرد. در Google Ads، تبلیغکنندگان تأیید شده متوجه خواهند شد که داراییهای نام کسبوکار و نشانواره کسبوکار بهعنوان گزینههای منو در زیر Ads & Assets ظاهر میشوند.
به یاد داشته باشید که دارایی های لوگوی کسب و کار جدید Google باید:
- کسب و کار تبلیغ شده را مطابقت دهید و برای یک نام دامنه مشخص سازگار باشید.
- نسبت مربع (1×1) باشد.
- وضوح بین 128×128 (حداقل) و 1200×1200 (حداکثر).
- با هر دو حالت روشن و تاریک سازگار باشد.
در نهایت، گوگل می تواند لوگوی شما را در یک دارایی SERP مربع یا گرد در کنار تبلیغ شما نمایش دهد. اطمینان حاصل کنید که هر محتوای مهم در لوگوی کسب و کار کوچک شما در مرکز قرار دارد تا از قطع شدن لوگوی شما در هنگام نمایش در SERP جلوگیری شود.
5. پشتیبانی اولویت از Google Ads
مدیریت قوانین گوگل ممکن است دشوار باشد، و حتی سخت کوش ترین مدیر حساب PPC هر از گاهی تبلیغات گوگل آنها را تایید نمی کند. Google از چندین سیستم خودکار برای بررسی انطباق آگهیها استفاده میکند و گاهی اوقات میتواند در رد یا حتی تعلیق یک حساب PPC بیش از حد مشتاق باشد. کشف اینکه گوگل به اشتباه حساب شما را به حالت تعلیق درآورده است، میتواند خبر مخربی باشد.
متأسفانه، سیستمهای پشتیبانی Google Ad میتواند برای تبلیغکنندگانی که میخواهند این خطاها را برطرف کنند و تبلیغات خود را به سرعت آنلاین بازگردانند، کافی نیست. برای مثال، پشتیبانی خودکار گوگل توصیه میکند که تبلیغکنندگان «میتوانند در عرض پنج روز کاری منتظر پاسخ باشند، اگرچه گاهی اوقات ممکن است کمی بیشتر طول بکشد». مثل
با این حال، تبلیغ کنندگان تأیید شده ممکن است از این صف پشتیبانی یک هفته ای خوش شانس باشند. گوگل اخیراً اعلام کرد که ممکن است برخی از تبلیغکنندگان واجد شرایط اولویتبندی درخواستهای تجدیدنظر خود پس از تکمیل تأیید حساب باشند.
این تماس اولویتدار جدید به تبلیغکنندگان اجازه میدهد تا مشکلات خود را سریعتر حل کنند و تبلیغات خود را به صورت آنلاین با زمان توقف کمتر بازگردانند – در نهایت باعث صرفهجویی دلارهای بیشماری در کسب و کارشان در درآمد از دست رفته و روزهای نگرانی و دردسر تیم پشتیبانی Google میشود.
اکنون حساب Google Ads خود را تأیید کنید
برنامه راستیآزمایی آگهیدهنده Google برای سودمندی هم برای جستجوگران و هم برای تبلیغکنندگان طراحی شده است. همانطور که Google همچنان به ارائه گزینه برای حساب های بیشتر ادامه می دهد، در تأیید حساب خود فعال باشید تا مطمئن شوید که کمپین های شما از افزایش اعتماد به تبلیغات شما و همچنین ویژگی های جدید منحصر به فرد و پشتیبانی اولویت دار Google Ads بهره مند می شوند.
در اینجا پنج دلیل برای تکمیل راستیآزمایی تبلیغات Google خود اکنون آورده شده است:
- افزایش اعتماد و اطمینان برای تبلیغات گوگل شما
- نشان های تأیید شده انحصاری در تبلیغات شما (نسخه عنوان مارک دار)
- بر برند خود با دارایی نام تجاری تاکید کنید
- داراییهای آرم سفارشی برای تبلیغکنندگان تأیید شده
- پشتیبانی اولویت از Google Ads
برای شروع تأیید حساب Google Ads خود، دستورالعملهای موجود در راهنمای تأیید حساب Google را در اینجا دنبال کنید.