
در چشم انداز دیجیتال امروزی، داشتن حضور آنلاین مستحکم برای مشاغل در هر اندازه ضروری است، به ویژه برای کسانی که در بخش خدمات محلی هستند. از آنجایی که افراد بیشتری برای یافتن آنچه که به دنبال آن هستند به موتورهای جستجو متکی هستند، مشاغلی که به راحتی به صورت آنلاین پیدا می شوند و شهرت آنلاین خوبی دارند، برتری زیادی نسبت به رقبای خود خواهند داشت.
بنابراین در این پست، من قصد دارم به شما نشان دهم که چگونه می توانید حضور آنلاین محلی کسب و کار مبتنی بر خدمات خود را با استفاده از دو استراتژی بازاریابی اصلی بهبود بخشید: SEO و PPC.
9 بهترین راه برای یافتن مشاغل خدمات محلی آنلاین
به عنوان یک مربی و مشاور دیجیتال مارکتینگ، من این افتخار را داشته ام که نه تنها اهمیت ترکیب بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) را برای کسب و کار به دانش آموزان خود آموزش دهم، بلکه تأثیر مثبت این کار را نیز تجربه کرده ام. ترکیب دست اول. در اینجا نحوه استفاده از این دو استراتژی برای هدایت ترافیک، تولید سرنخ و به حداکثر رساندن بودجه محدود آورده شده است.
1. نام شرکت و دامنه مناسب را انتخاب کنید
نامگذاری کسب و کار شما باید یک فرآیند متفکرانه باشد. شما چیزی می خواهید که نشان دهنده شخصیت برند شما باشد و به راحتی قابل کپی برداری نباشد.
به عنوان یک کسب و کار محلی، انتخاب چیزی که با هدف جستجوی مخاطبان هدف شما مطابقت داشته باشد، می تواند بسیار مفید باشد، اما آن را مجبور نکنید. یک بار به دندانپزشکی برخوردم که خود را «دندانپزشک نزدیک من» نامید و دامنه dentistnearme.com را ایمن کرد. افراط در این رویکرد مطمئناً مزایای سئوی خود را دارد، اما ممکن است همیشه بهترین ایده نباشد، زیرا دیگران ممکن است از این روش پیروی کنند و نامهای مشابهی را انتخاب کنند و به طور بالقوه استراتژی را ناکارآمد نشان دهند.
منبع تصویر
این یک تاکتیک مفید است که نام شهر، شهر یا منطقه خدماتی خود را در نام کسب و کار خود درج کنید، اما ضروری نیست.
2. فهرست های خود را سازماندهی کنید
داشتن یک نمایه به روز کسب و کار Google نیز یک راه عالی برای بهبود حضور آنلاین کسب و کار محلی شما است. به طور مرتب اطلاعات کسب و کار خود را به روز کنید، عکس اضافه کنید، و پست هایی با معاملات و مقالات مفید ایجاد کنید تا اعتماد و اعتبار در بین مشتریان بالقوه ایجاد کنید. برای افزایش شانس رتبهبندی در جستجوهای محلی، باید از بقیه فهرستهای آنلاین خود پیروی کنید.
این به آنها امکان می دهد به راحتی شما را پیدا کنند و با شما تماس بگیرند.
3. کلمات کلیدی را با پست های وبلاگ هدف قرار دهید
پستهای وبلاگ حاوی کلمات کلیدی را منتشر کنید که به سؤالات رایج مشتریان بالقوه پاسخ میدهد – نه فقط در مورد کسب و کار شما، بلکه در مورد چیزهای مرتبط با محصولات و خدماتی که ارائه میدهید.
این نه تنها باعث بهبود رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو می شود، بلکه باعث ایجاد اعتماد و اعتبار در بین مشتریان بالقوه می شود.
برای شروع می توانید از قالب های پست وبلاگ بهینه شده سئوی ما استفاده کنید!
4. بالاترین مقدار CTA را در گوشه سمت راست بالای صفحه اصلی قرار دهید
اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما کاربر پسند است و تجربه کاربری عالی را ارائه می دهد. ما نمونه های وب سایت زیادی را برای شما داریم که می توانید اینجا ببینید. دکمه های برجسته فراخوان، مانند یک شماره تلفن قابل کلیک در گوشه سمت راست بالا و پاورقی، و یک فرم تماس بزرگ در پاورقی را اجرا کنید. این دکمهها به راحتی در دسترس هستند، شهودی هستند و تماس با شما، رزرو درس، شروع آزمایشی رایگان و غیره را برای مشتریان آسان میکنند.
بالاترین مقدار CTA شما باید در این بخش سمت راست قرار گیرد.
5. عملکرد سئوی خود را پیگیری کنید
علاوه بر گزارش عملکرد PPC خود، باید عملکرد ارگانیک/SEO خود را نیز نظارت کنید. از Google Tag Manager و GA4 برای تجزیه و تحلیل معیارهای SEO و رفتار مشتری در برابر اهداف خود و همچنین Google Search Console استفاده کنید. همچنین میتوانید از استودیوی Google Looker (که قبلاً Google Data Studio نامیده میشد) برای نظارت بر عملکرد ارگانیک استفاده کنید.
6. هزینه های PPC خود را با مکان یابی کاهش دهید
این یک نکته کلیدی بازاریابی برای خدمات خانگی است. یکی از چالشهایی که بسیاری از کسبوکارهای کوچک با آن مواجه هستند، زمانی که تبلیغات بودجه محدودی دارد. یکی از مشتریانی که با او کار کردم فقط 10 دلار در روز برای خرج کردن داشت. برای غلبه بر این چالش، از مکان یابی برای رسیدن به شعاع 5 کیلومتری اطراف محل کسب و کار استفاده کردم. این رویکرد به آنها کمک کرد تا در بودجه تبلیغاتی خود صرفه جویی کنند و در عین حال به مخاطبان مناسب دست یابند.
7. مناقصه در کلمات کلیدی تجاری
هنگامی که Google Ads را اجرا می کنید، باید به گوگل بگویید که کدام کلمه کلیدی (ها) را پیشنهاد می کنید. در حالی که هزاران کلمه کلیدی مناسب برای تجارت شما وجود دارد، کلمات کلیدی که با کمپین های PPC خود پیشنهاد می دهید باید دارای هدف تجاری قوی باشند.
برای شناسایی کلمات کلیدی که مشتریان بالقوه هنگام جستجوی آنچه شما ارائه میدهید، جستجو میکنند، تحقیقات عمیقی در مورد کلمات کلیدی انجام دهید. برای سئو باید از کلمات کلیدی با هدف اطلاعاتی استفاده شود. برای PPC، از یک هدف تجاری یا معاملاتی استفاده کنید تا تبلیغات شما فقط انجام نشود به نظر می رسد برای این جستجوها، اما به طوری که آنها دریافت کنند کلیک کنید از مردم و کسانی که احتمال تغییر دین دارند.
8. فهرستی از کلمات کلیدی منفی را حفظ کنید
علاوه بر هدف قرار دادن کلمات کلیدی با هدف تجاری بالا، حتماً از کلمات کلیدی منفی استفاده کنید – این کلمات کلیدی هستند که نمی خواهید تبلیغ شما نشان داده شود. این کار از نمایش و کلیک بر روی تبلیغات شما توسط افرادی که محصول یا خدمات شما برای آنها مناسب نیست جلوگیری می کند.
به نظر من، حتی با یک تطابق گسترده، این امر به ویژه زمانی مهم است که بودجه روزانه شما کم باشد.
9. ردیابی تبدیل را تنظیم کنید
یکی دیگر از جنبه های مهم اجرای کمپین تبلیغاتی گوگل، اندازه گیری موفقیت شما با ردیابی تبدیل است. با این قابلیت مشاهده، میتوانید از کمپینها، پیشنهادها، تنظیمات و استراتژیهایی که کار میکنند استفاده کنید و آنچه را که نیست حذف کنید و ROAS (بازده هزینههای تبلیغات) خود را بهبود ببخشید.
لیست ما از خطاهای ردیابی تبدیل را بررسی کنید تا مطمئن شوید که دقیق ترین داده های ممکن را دریافت می کنید.
حضور آنلاین کسب و کار محلی خود را با SEO و PPC بهبود بخشید
بهترین راه برای بهبود حضور آنلاین خود برای کسب و کار مبتنی بر خدمات محلی، استفاده از SEO و PPC با هم است. هر دو به شما کمک می کنند تا حضور SERP خود را برای طیف گسترده ای از کلمات کلیدی بهبود بخشید، و با نکاتی که من ارائه می دهم، می توانید به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید و اعتماد و اطمینان را در مشتریان بالقوه ایجاد کنید.
این نکاتی است که در این پست به آنها اشاره کردم:
- نام شرکت و دامنه مناسب را انتخاب کنید
- لیست های خود را مرتب کنید
- کلمات کلیدی را با پست های وبلاگ هدف قرار دهید
- بالاترین مقدار CTA را در گوشه سمت راست بالای صفحه اصلی خود قرار دهید
- عملکرد سئوی خود را پیگیری کنید
- با مکان یابی هزینه های PPC خود را کاهش دهید
- پیشنهاد برای کلمات کلیدی تجاری
- فهرستی از کلمات کلیدی منفی را حفظ کنید
- ردیابی تبدیل را تنظیم کنید